auto verkopen terwijl lening bank nog loopt

Bijtje
Berichten: 755

Re: auto verkopen terwijl lening bank nog loopt

#16 , 04 jan 2011 07:02

Beste Sirius legal,

aangezien u bij uw standpunt blijft en mij niet gelooft nodig ik u een laatste maal uit om het hier zelf te komen nalezen. En waar ergens leest u dat ik boos was/ben ?

Aan Tope,

de reden waarom ze de koper niet goedkeurden weet ik niet. Wij hebben toen alleen aan de bank het bod gemeld en de bank zei gewoon vlakaf dat zij zelf de wagen te koop zouden aanbieden.

Ik heb gewoon nooit van in begin begrepen waarom we niet gewoon de maandelijkse alfossingen mochten doen zakken van 360 naar 310 euro. Dit was noodzakelijk omdat mijn ex plots alimentatie voor zijn dochter moest betalen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lanox
Berichten: 3522
Juridisch actief: Nee

#17 , 04 jan 2011 09:15

Bijtje, waarom stapt U zelf niet naar de politie/rechtbank om Uw bank aan te klagen voor diefstal en heling als Uw verhaal toch volledig klopt?

Sirius legal
Berichten: 180
Contacteer: Website

#18 , 04 jan 2011 10:42

Beste Sirius legal,

aangezien u bij uw standpunt blijft en mij niet gelooft nodig ik u een laatste maal uit om het hier zelf te komen nalezen. En waar ergens leest u dat ik boos was/ben ?

Aan Tope,

de reden waarom ze de koper niet goedkeurden weet ik niet. Wij hebben toen alleen aan de bank het bod gemeld en de bank zei gewoon vlakaf dat zij zelf de wagen te koop zouden aanbieden.

Ik heb gewoon nooit van in begin begrepen waarom we niet gewoon de maandelijkse alfossingen mochten doen zakken van 360 naar 310 euro. Dit was noodzakelijk omdat mijn ex plots alimentatie voor zijn dochter moest betalen.
Beste Bijtje,

Ik zeg nergens dat ik je niet geloof.

Ik zeg je alleen dat ik vanuit juridisch oogpunt niet snap op welke basis de bank je wagen kon verkopen. Op basis van de info die je ons geeft moet ik vaststellen dat er ofwel een deel van het verhaal ontbreekt ofwel is de bank haar boekje te buiten gegaan...?

Reclame

Bijtje
Berichten: 755

#19 , 05 jan 2011 08:05

Bijtje, waarom stapt U zelf niet naar de politie/rechtbank om Uw bank aan te klagen voor diefstal en heling als Uw verhaal toch volledig klopt?
Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat dit zo was. Ik lees dat hier nu op het forum, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat ze dat niet mogen omdat ze het allemaal zo mooi "aangekleed" hebben naar ons toe. De wagen was trouwens van mijn ex, wij zijn nog maar pas uit elkaar.

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”