onterecht geregistreerd als wanbetaler door Citibank

the mars volta
Topic Starter
Berichten: 13

onterecht geregistreerd als wanbetaler door Citibank

#1 , 10 sep 2010 18:12

Op 31/12/09 stuurde ik een brief (helaas niet aangetekend) naar Citibank met de vraag mijn Visakaart op te zeggen.
(met de verknipte kaarten erbij)

Ik had immers alles overgezet naar Keytrade.

Nooit ontving ik van hen enig signaal van ontvangst van deze brief, doch ik ging ervan uit dat alles in orde was.

Ook mijn uittreksels die voorheen per e-mail kwamen bleven uit.

Nu kreeg ik eerder deze week plots een brief van Citibank, waarin stond dat het contract verbroken werd omdat er nog iets van een 180 euro openstond. Samen met wat verbrekingskosten e.d. moest ik 220 euro betalen.

Ik stuurde een kwade mail, dat dit wel een vreemde gang van zaken was, maar besloot toch maar onmiddellijk te betalen om verdere probleme te vermijden.

Nu krijg ik vandaag een brief van de Nationale Bank, dat ik geregistreerd ben wegens wanbetaling. Ondertussen is het bedrag wel vereffend, maar toch blijft deze registratie 1 jaar staan. En ik ben net volop opzoek naar een huis, en dus van plan een lening aan te gaan...

Wat kunnen de gevolgen van deze registratie zijn? Kan ik hier nog iets tegen doen??

PANIEK!

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding