loonsbeslag Citibank

trientje9962
Topic Starter
Berichten: 10

loonsbeslag Citibank

#1 , 23 aug 2010 09:21

hallo,

ik heb een vraagje ik stond enkele maanden achter met betaling van men visakaart , ik kreeg een brief dat ik dringend contact moest opnemen met citibank , dit heb ik gedaan toen zei men mij dat ik 650 euro moest betalen binnen de 5 dagen om loonsbeslag te voorkomen , dit heb ik direct gedaan maar alsnog werd er op mijn loon van juni (dus begin juli) loonsbeslag gelgd van een goede 480 euro , ik heb dan direct gebeld naar citibank men heeft zich geexcuseerd en gezegd dat ze onmiddelijk loonsbeslag gingen stopzetten dat ik per maand 170 moest betalen vanaf aug . Nu begin augustus werd er weer loonsbeslag uitgevoerd om men wedde van weer 400 euro , ik heb terug gebeld ze zeiden dat ze het direct inorde gingen brengen dat ik vanaf september 120 euro per maand moest betalen en dat er geen loonsbeslag meer uitgevoerd ging worden daarvan heb ik een brief gekregen , maar men werkgever tot op vandaag nog steeds niet , ik heb al terug gebeld en gemaild ze zeggen dat ze het inorde gaan brengen maar ik vrees dat er weer beslag zal gelegd worden op men loon van aug (sept uitbetaald ). Kan ik hier stappen voor ondernemen ,want dat is nu al 2 maanden dat ze beslag leggen terwijl we afbetalingsplan hebben die ik op papier staan heb en evenals op papier staat dat loonsbeslag opgegeven word, maar men werkgever ontvangt nog steeds niet ???

hopelijk kan me iemand advies geven

mvg Katrien

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding