collectieve schuldbemiddeling

bolleke65
Topic Starter
Berichten: 1

collectieve schuldbemiddeling

#1 , 25 jan 2010 16:31

hallo ik zit nu 6 jaar in de csb en ben onlangs getrouwd met huwelijkscontract maar mijn arbeiedershuisje begint nu veel geld te kosten die we echt niet kunnen ophoesten zou ik in aanmerking kunnen komen voor kwijtschelding dank u op voorhand

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Rebel-with-a-cause
Berichten: 1216

#2 , 25 jan 2010 16:41

hallo ik zit nu 6 jaar in de csb en ben onlangs getrouwd met huwelijkscontract maar mijn arbeiedershuisje begint nu veel geld te kosten die we echt niet kunnen ophoesten zou ik in aanmerking kunnen komen voor kwijtschelding dank u op voorhand
Kwijtschelding van wat?

Bartie
Berichten: 263
Locatie: Regio Damme/Brugge

#3 , 25 jan 2010 22:46

Huurhuis?

Zes maand vertelt u, dan is er een termijnverlenging aangevraagd? Is er al een minnelijk plan?
Dit bericht betreft geen officieel juridisch advies. Vaak hangt alles af van feitelijkheden, die pas uit lezing van de officiële gegevens blijken...

Reclame

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#4 , 26 jan 2010 14:15

Huurhuis?

Zes maand vertelt u, dan is er een termijnverlenging aangevraagd? Is er al een minnelijk plan?
'mijn arbeiedershuisje begint nu veel geld te kosten', doet mij vermoeden dat het NIET om een huurhuis gaat!

Veel geld aan MIJN huisje en huren???
Zes maand= zes JAAR!( ik zit nu 6 jaar in csb).

Nog niet goed wakker Bartie? :lol: :lol:

Rebel-with-a-cause
Berichten: 1216

#5 , 26 jan 2010 18:09

Intussen blijft het wel stil! :shock:

Bartie
Berichten: 263
Locatie: Regio Damme/Brugge

#6 , 26 jan 2010 19:39

Zes maand= zes JAAR!( ik zit nu 6 jaar in csb).

Nog niet goed wakker Bartie? :lol: :lol:
Mea culpa!

Zes maand is de gebruikelijke termijn en als het gaat om huishuur en kwijtschelding, denk ik aan een minnelijke aanzuiveringsregel. Vandaar de verwarring.
Dit bericht betreft geen officieel juridisch advies. Vaak hangt alles af van feitelijkheden, die pas uit lezing van de officiële gegevens blijken...

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”