achterstallige rekening

diavo1975
Topic Starter
Berichten: 3

achterstallige rekening

#1 , 11 okt 2009 22:22

hallo onlangs 2 jaar geleden ben ik gescheiden en heb heden van de gerechtsdeurwaardereen een factuur van elektriciteit gekregen van in 2005 toen dat ik nog gehuwd was moet ik deze alleen betalen of moet mijn ex daar de helft van betalen maar ik weet nu al dat zij daar moeilijk over gaat doen en als k deze factuur volledig betaal daar niets van zal terug gestord krijgen mag ik dan het verschil van de allimentatie afhouden

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Rebel-with-a-cause
Berichten: 1216

#2 , 12 okt 2009 06:30

hallo onlangs 2 jaar geleden ben ik gescheiden en heb heden van de gerechtsdeurwaardereen een factuur van elektriciteit gekregen van in 2005 toen dat ik nog gehuwd was moet ik deze alleen betalen of moet mijn ex daar de helft van betalen maar ik weet nu al dat zij daar moeilijk over gaat doen en als k deze factuur volledig betaal daar niets van zal terug gestord krijgen mag ik dan het verschil van de allimentatie afhouden
Hoe zijn jullie gescheiden? EOT of vonnis door de rechter? Wie is er in de woning waarop deze factuur betrekking heeft gebleven?

De deurwaarder komt het geld halen waar het te vinden is. Als jij kan rechtvaardigen dat jouw ex de helft daarvan moet betalen, dan zul jij dit bij haar moeten proberen te recupereren, eventueel door tegen haar te moeten procederen.

IN GEEN GEVAL mag je dit in mindering brengen van de te betalen alimentatie!

diavo1975
Topic Starter
Berichten: 3

#3 , 12 okt 2009 10:38

deze factuur is van toen wij nog getrouwd waren en we zijn gescheiden onder EOT

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”