Afbetalingsplan watergroep

Jodie
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Ja

Afbetalingsplan watergroep

#1 , 20 nov 2023 15:02

Ik ga moeten 5000 euro aanwatergroep moeten betalen ik kan 2800 euro geven ,man ik een afbetalingsplan krijgen en voor hoelang

LeenW
Berichten: 12856

#2 , 20 nov 2023 15:04

Dat moet u met de schuldeiser bespreken.

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#3 , 20 nov 2023 15:41

Ik raad u aan om contact op te nemen met de sociale dienst van uw plaatselijk ocmw of met het CAW. Zij hebben ervaring met dit soort situaties. Zij kunnen samen met u een voorstel uitwerken.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Reclame

Koenbali
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#4 , 31 dec 2023 17:04

Ik heb zelf eens 2000 euro extra moeten betalen wegens lek in zwembad. Watermaatschappij heeft toen zelf gevraagd of ik afbetzlingsplan wou

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#5 , 01 jan 2024 12:46

Als u zo krap bij kas zit, lijkt het me toch raadzaam om uw waterverbruik meer onder controle te houden en uw uitgavenpatroon aan te passen aan uw inkomsten. Zoals voorheen, verwijs ik u nu ook naar de sociale dienst van uw plaatseljik OCMW.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

LYNX XX
Berichten: 2529
Juridisch actief: Nee

#6 , 01 jan 2024 13:18

Volg de raad van Marcus Aurelius.
Bovendien zou ik aanraden na te gaan hoe u € 5000.00 moet betalen : verbruik, lekken, ...? Is niet normaal zulk bedrag.
Zou toch ook in uw private delen alle leidingen, of mogelijke lekken op te sporen.

Inazuma
Berichten: 9780
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#7 , 01 jan 2024 13:44

Als u zo krap bij kas zit, lijkt het me toch raadzaam om uw waterverbruik meer onder controle te houden
Dit is absoluut geen normaal residentieel watergebruik
Zelfs voor een zaak zal dit al veel zijn

Voor de vraagsteller:
1 van de typische dingen die onopgemerkt kunnen lekken, is het overdrukventiel van de centrale verwarming of een boiler
Is gemakkelijk te testen, want op dat watercircuit staat ook kranen om de toevoer dicht te zetten en doorgaans een drukmeter

jefke007
Berichten: 1815

#8 , 07 jan 2024 21:01

Toch even nazien of het geen oplichting is
- zo een gigantisch groot bedrag

( heb toch ook al opgevangen dat er van de watergroep foutieve bankrekeningnrs enz worden doorgegeven)
Eventueel al eens nazien of het tenminste de juiste rekeningnummer is , nakijken op de VORIGE factuur


Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”