Slot deur vervangen

Bram77
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Slot deur vervangen

#1 , 30 jul 2022 01:16

Ik kom thuis aan steek me sleutel in de deur en besef dat slot vervangen is nadien zie ik een soort van gele sticker met de melding sleutel ophalen bij politie
In welke gevallen kunnen ze dit doen??
En ze hebben mij niet op de hoogte gehouden of gebeld om te vragen of ik kan komen voor ze het vervangen kan dit zomaar???

Heeft iemand ervaring hierbij laat me aub weten

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Thomas_A
Berichten: 2325
Juridisch actief: Nee

#2 , 30 jul 2022 07:04

Je lijkt niet echt verbaasd over het feit dat de politie bij je binnen wou zijn in je afwezigheid.

Is het niet handiger als je de rest van het verhaal erbij vertelt?

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 30 jul 2022 12:15

Kan ook een deurwaarder geweest zij, die met assistentie van een slotenmaker, de deur opende. Die geven de sleutel dan naderhand af aan de politie.
Heb al tientallen sleutels moeten gaan ophalen bij politie, destijds tijdens mijn beroepscarrière als beheerder van horecapanden. Nu wel al bijna 20 jaar op pensioen.. :P

Reclame

Inazuma
Berichten: 9773
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#4 , 30 jul 2022 18:15

Typisch kenmerkje van bezoek van de deurwaarder terwijl u er niet was

Je gaat binnen waarschijnlijk wel wat papierwerk aantreffen, of mogelijk bij sleutel meekrijgen.
En nog wat meer rekeningen ...

Franciscus
Berichten: 38602

#5 , 30 jul 2022 22:58

Zal voor GDW zijn.
Als het een verzegeling betreft is het geen sticker maar een tape of zegel met lootdje die niet mag verwijderd worden.

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”