Lening

Driver123
Topic Starter
Berichten: 29
Juridisch actief: Nee

Re: Lening

#31 , 22 jul 2022 11:22

Dat is zelfs een goed loon voor een 19-jarige.

dit is netto 11€ per uur dus minder dan een flexi job , en ik die dacht dat de horeca slecht betaalde ??

En 19 jaar is een 100% loon in Belgie, we zijn niet in Nederland waar men 22 jaar moet zijn voor een 100% loon ..

En weet u dat veel studenten aan de kust daar niet voor starten .
Kan allemaal wel zijn maar ik ben tevreden met dat loon 😉

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii
Berichten: 5396

#32 , 23 jul 2022 18:03

Mijn ouders rijden ook vaak in de auto van mij? Dus wat is er mis mee?
Bekijk dit eens samen met je makelaar, kwestie van fouten te vermijden
?
Als jij dagelijks met die auto naar je werk rijdt dan ben jij de hoofdbestuurder. Als je m maar sporadisch gebruikt (omdat je r niet mee naar je werk rijdt) kan je je status als bijbestuurder nog verdedigen.

Driver123
Topic Starter
Berichten: 29
Juridisch actief: Nee

#33 , 25 jul 2022 10:43

Mijn ouders rijden ook vaak in de auto van mij? Dus wat is er mis mee?
Bekijk dit eens samen met je makelaar, kwestie van fouten te vermijden
?
Als jij dagelijks met die auto naar je werk rijdt dan ben jij de hoofdbestuurder. Als je m maar sporadisch gebruikt (omdat je r niet mee naar je werk rijdt) kan je je status als bijbestuurder nog verdedigen.
Ik rij er meestal enkel mee in het weekend tijdens week rij ik met een camionet van het werk

Reclame

Driver123
Topic Starter
Berichten: 29
Juridisch actief: Nee

#34 , 25 jul 2022 19:29

Lening is goed gekeurd!😁

bosprocureur
Berichten: 6853

#35 , 25 jul 2022 20:39

Zie je wel? Een makelaar die u kent, kan het altijd correcter voorstellen aan de leningsmaatschappij, met de gepaste argumenten... Zeker voor mensen als u, voor wie op een paar punten alle rode lampjes gaan flikkeren bij zo'n computergestuurd programma online.

En bovendien, ook de verzekering zal OK zijn, misschien iets duurder dan met een "halve" dekking, maar je kan gerust zijn.
Succes !

PS dat je breed glimlacht , dat kan ik geloven. Maar als je met een smartphone werkt, kan je m.i. beter een toetsencombinatie proberen.

Een dubbel punt gevolgd door een haakje geeft een bescheidener resultaat : ) wordt dan :)
.

Umbra666
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#36 , 13 aug 2022 13:56

Nettoloon van 1820, is meer dan ok voor een 19jarige hoor, dus dat zou het probleem niet mogen zijn.

Al 2 wagens gehad op deze jonge leeftijd, misschien optie, om het wat langer doen met je wagen 😉 Heb je hier nooit lening voor nodig gehad? Als dit eerder financieel haalbaar was met zwaardere auto's, waarom zou dit nu dan probleem vormen?

Misschien is het dan puur je jonge leeftijd en dito carrière, minder dan jaar werkzaam. Dat banken en kredietmaatschappijen dit te korte periode vinden?

P.S. hou het ook bij banken en betrouwbare kredietmaatschappijen, daar is er vaker een grondige background check, daar waar kredietmaatschappijen als Cofidis, Cetelem (Alpha Credit), Leemans, Quick Credit...vaak sneller toehappen, alles vliegensvlug regelen, maar woekerinteresten vragen.

Vraag ook specifiek om autolening en geen persoonlijke lening en voorzie een offerte. En totale afwijzing, is gewoon vreemd, vaak doen ze een grondige check en berekening en stellen dan eventueel een lager te lenen bedrag voor.

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”