welke locatie / welke klachten ivm bewindvoerder / stopzetting is noodzaak

Gifted_for_reasons
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

welke locatie / welke klachten ivm bewindvoerder / stopzetting is noodzaak

#1 , 17 jul 2022 17:35

Geachte ,

Ik ben sedert een ruime tijd onder een bewindvoering geplaatst.
De redenen destijds waren naar aanleiding van het overlijden van wijlen mijn vader ; ik was in een depressie terechtgekomen en had schulden opgebouwd...
Lang verhaal zo kort mogelijk ;
ik ben dakloos geworden door mede mevrouw haar nalatigheid ;
inmiddels is het niet mogelijk om een normale dialoog te verkrijgen met mevrouw.
Zij weigert me te voorzien van de installatiepremie die thans door een OCMW met spoed op de rekening gezet werd , om bestaansmiddelen te bekostigen.
Ik ben letterlijk met een broek , een warme trui en een jas in de woonst getrokken begin april ; dat is alles dat ik heb en had.
Mevrouw weigert me te voorzien van een extra bedrag om mij te installeren ; de woonst ligt erbij en zij verminderde zonder duidelijke reden het leefloon van
Honderd per week naar 75 per week ...
Als haar gevraagd is om de facturen later betalen ( geen schulden blijkbaar , gewoon nieuwe facturen )
dan betaalt zij liever de facturen met de installatiepremie.
ik beschik al maanden over dat laag bedrag per week ;
ik ben van opinie dat het niet de intentie is van een installatiepremie ?
ik ben een exdakloze die zich niet mag kleden als een degelijke burger ; ik loop nog steeds in winterse kledij en heb gewoon geluk gehad dat ik een paar t shirts kreeg van mensen rondom me ...
ik ben de situatie zat omdat ook mijn familie daar telkens de dupe van is geworden ; zo heeft mijn grootmoeder nu alweer een ziekenhuisopname hierdoor en haar gezondheid.
Is er een manier de bewindvoerder stop te zetten en zelf mijn geld te gaan beheren ? het mens kost me alleen maar veel leed en geld. :?:
zij reageert ook werkelijk met de woorden " trekt uw plan " ... gelet op bovenstaande factoren dan nog ...

concreet ;
ik ben verplicht van 75 euro per week de aankopen te doen als volgt ;
gelet op het feit ik ex-dakloze ben ; medicatie te bekostigen aan het wekelijks geld van ongeveer 45euro verzorging
; ik dien er voeding mee te kopen
ik dien er pannen en potten mee te kopen
ik dien er ook nog kleding en schoeisel van te bekostigen ... enfin er zit geen logica in .
er valt altijd wat te leren - verbeteren - het begint bij jezelf...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gifted_for_reasons
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#2 , 17 jul 2022 17:48

toevoeging ;
significant het feit het nalatig zijn eerder heeft geleid tot dakloosheid ; ik werd uit de woonst gezet omdat zij het vuilnis had betaald ; die kwamen dat niet ophalen ; naderhand door gebrek aan elektriciteit : alle voeding bedorven ; nog later kwam ik dan ook op de tafel van dokters terecht en was ik haast dood verklaard wegens ondervoeding / ontbering ;
ik heb het overleeft tot nu toe en heb weer een woonst maar dat gaat niet lang duren als zij het blijft uithangen ; ik kan geen vuilniszakken bekostigen ; ik krijg dat geld niet en doe ik dat wel dan heb ik te kiezen tussen dat of voeding
gelet op de dringende hulp vanuit het OCMW dan wel voor een installatiepremie die zij weigert te geven en die ze benut voor andere dingen ...
ze staat dan ook nog sterk in haar schoenen door vriendjes te hebben overal en alles te mogen , ik weet me hier geen raad.
behalve dat het openbaar ministerie dan al eerder niet akkoord ging met haar ;
het openbaar ministerie gaf aan dat zij mijn verleden niet langer tegen me mocht gebruiken ( zogehete geesteszieke die niet geestesziek is , nog steeds net niet )
er valt altijd wat te leren - verbeteren - het begint bij jezelf...

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#3 , 18 jul 2022 12:59

Werd voor u een bewindvoering aangesteld door de vrederechter of werd u in een collectieve schuldenregeling geplaatst ingevolge een vonnis van de arbeidsrechtbank. Het is belangrijk om dit onderscheid te maken.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”