herroeping collectieve schuldbemiddeling

TamaraDM
Topic Starter
Berichten: 22
Juridisch actief: Nee

herroeping collectieve schuldbemiddeling

#1 , 24 jun 2022 13:37

Vervolg... van hetzelfde probleem.... (vorig onderwerp is gesloten)
Mijn oplichter heeft het recht van collectieve schuldenregeling gekregen.
Omdat er zodanig veel mensen opgelicht zijn, zijn er een jaar later nog altijd mensen die zich aanmelden.
Omdat meneer zich verzet tegen bepaalde eisers, is er nog geen afbetalingsschema opgemaakt en al zeker geen uitbetaling.
Nu heeft er iemand van de schuldeisers een herroeping van zijn schuldenregeling aangevraagd aangezien betaling uitblijft.
Vandaag heb ik een brief gekregen waarin staat dat ik word opgeroepen ivm de herroeping van zijn collectieve schuldenregeling.
Maar wat houdt dit in? Bedoel na een jaar zwijgen (want je mag die schuldenaar niet 'lastig vallen' ook al is het een gekende en veroordeelde oplichter) is er niets gebeurd behalve dat ik telkens als antwoord van de schuldbemiddelaar kreeg dat ik moest wachten....
Ik ken er helemaal niets van... maar overweeg die schuldbemiddelaar toch eens te mailen en na te vragen, al betwijfel ik of ze me meer zou kunnen zeggen...
Kan er iemand mij helpen en meer uitleg geven over wat ik kan verwachten en wat de bedoeling is?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding