Deurwaarders kosten

Bunnywabit
Topic Starter
Berichten: 19
Juridisch actief: Nee

Deurwaarders kosten

#1 , 18 mei 2021 20:02

Ik heb last van veel deurwaarders die hun kosten meebrengen..

Ik doe er alles aan om niet in schuldbemiddeling te gaan..

Nu is mijn vraag ze stellen een dag van openbare verkoop voor en die brengt direct een kost vn 300eu + mee..

Ik stel een afbetalingplan op maar toch moet ik die kosten van openbare verkoop toch betalen als ik het totaal bedrag krijg..

Kan dit zomaar er is nog nooit een echte verkoop geweest... Alleen op papier zodat ze me pluchen om te betalen..

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12813

#2 , 18 mei 2021 21:49

Deurwaarder heeft kosten gemaakt om dit te organiseren, dit moet ook (en zelfs allereerst) betaald worden.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 19 mei 2021 10:06

Dit is 100% normaal de deurwaarder heeft u aangemaand voor deze verkoop en u moet deze kosten betalen, als men deze ophaalt kost het meer dan 1000€ verhuis wagen en veilingskosten, en als de kosten hoger zijn dan de geschatte waarde bij verplichte verkoop haalt men het sowieso niet op, Probeer zo goed als het kan de deurwaarders te vermijden die kostten pakken geld waar u niks aan heeft .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Bunnywabit
Topic Starter
Berichten: 19
Juridisch actief: Nee

#4 , 19 mei 2021 12:30

Maar de verkoop werd nooit uitgevoerd... Ik betaalde vanaf de eerste brief voor verkoop dus hebben ze 30 dagen voor ze kunnen ophalen..

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”