hoe geld terugkrijgen?

CinKri
Topic Starter
Berichten: 1

hoe geld terugkrijgen?

#1 , 26 jan 2009 19:58

hallo

ik heb rond juni 2008 een ballonvaart geboekt, na hiervoor enkele emails en telefoons te moeten doen naar eenzelfde ballonvaarder dan toch eindelijk een boeking kunnen doen, en uiteraard op voorhand moeten betalen. Dit ging doorgaan begin augustus 2008, de dag voor de ballonvlucht moest ik de persoon contacteren, weer na vele telefoons eindelijk aan de lijn gekregen en te horen gekregen dat het weer niet stabiel was en het nog niet zeker was dat de vlucht door kon gaan. Persoon ging s'avonds nog telefoneren maar liet niets meer van hem horen. Dus moest ik s'morgens weer zelf bellen om te horen ondanks de stralende dag dat de vlucht niet door kon gaan! Persoon ging nog contact opnemen om andere dag de vlucht te laten doorgaan. Wederom niets van persoon gehoord. Weer na enkele telefonische pogingen toch een nieuwe datum verkregen. Eindelijk OK dachten we. Dus ik telefoneer de dag op voorhand om concreet af te spreken blijkt dus dat hij ons dubbel heeft geboekt en dat de vlucht wederom niet door gaat. OK wij hebben dus nu helemaal geen zin en geen vertrouwen om met deze persoon nog die ballonvlucht te doen.
Dus we vragen ons geld terug. Na weer vele emails en telefoons een email gekregen waarin staat dat persoon ons geld zonder probleem wil terugstorten. Dit was begin oktober. tot op heden geen geld ontvangen, bijna geen reacties op email (af en toe een vage email dat hij het eens zal nakijken)en telefoon is altijd antwoordapparaat.

Waar kan ik terecht om dit op te lossen?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding