afbetaling

joris10
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

afbetaling

#1 , 22 feb 2021 10:54

beste,
ik heb sedert 2008 een schuld aan een gerechtsdeurwaarder van (hoofdsom + interesten) 7.116 €
ik had tegen november 2013 al 3.650 € afbetaald en in de afrekening stonden dan al 2.272 € interesten + 1.177 € andere kosten waardoor een tijdelijk overzicht uitwees dat ik nog 6.916 € moest betalen.
ik heb dan vanaf 1/1/2014 een bedrag van 50 € per maand afgesproken om af te betalen (600 € per jaar)
dit doe ik nu nog steeds (7 jaar aan 600 € = 4.200 €)
ik weet niet wat er nu nog open staat van schuld maar heb toch reeds in 13 jaar tijd 7.850 € afbetaald en nog altijd bezig.
mijn vraag was staat er hier ergens een termijn op hoeveel jaren ik moet afbetalen of is dit werkelijk tot op het einde en hoeveel interesten kunnen hier nog bijkomen want ik heb het gevoel dat ik zal moeten afbetalen tot aan mijn dood...
mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 22 feb 2021 12:27

Iedere maand komen er intresten bij, waardoor het lijkt of uw schilde maandelijks verhoogt. Ook de DW zelf rekent iedere maand kosten aan. Dus is het beter om groteren betalien per maand te doen, bvb 100 of 150 €

Thomas Morus
Berichten: 5925
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#3 , 22 feb 2021 13:51

Inderdaad. Als je te weinig terugbetaalt steken de intresten en de kosten u voorbij...en wordt uw schuld steeds maar groter.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”