of ik een lening zou kunnen kruigen

ramazan
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

of ik een lening zou kunnen kruigen

#1 , 19 feb 2021 13:27

beste ik ben lang de X geweest ik heb een stimulatie gemaakt ze hebben gezegd dat ik kan lenen \ tot 235000euro
ondertussen heb ik al de nodige papieren binnen gebracht en hebben een leninig aanvraag opgestart
ondertussen zijn de compromis getekend en de 10procent ook betaald aan de notaris
de bank heeft de schatter langs laten komen en heeft het huis goed gekeurd voor de aankoop prijs
maar waar door is vroeger in de collective schuldenregeling was ben ik nu bang en heb stress of het door zal gaan mijn lening of niet
omdat het na een tijdt is herroepen geweest maar ondertussen heb ik mijn open staande leningen betaald en ik ben zuiver bij de natonalebank
maar op de brief staat steeds dat ik in collectiveschuldenregeling zat sinds de begin datum en tot de datum van herroeping
ik weet niet of het de lening door zal gaan of niet daarom wil ik u advies vragen mvg ramazan

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur
Berichten: 6854

#2 , 19 feb 2021 14:02

Betreft het een compromis opgemaakt door of bij een notaris ?

Is er bij die compromis ook een clausule voorzien waarin u voorbehoud maakt voor het bekomen van een lening?

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”