Tegen partij betwist afbetaling lening

Aeoliansky
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Tegen partij betwist afbetaling lening

#1 , 28 aug 2020 16:02

hoi,

Ik heb ooit geld geleend van een vriend. Dit is tot op de laatste 800 euro terug betaald.

Telkens werd de betaling van het totaal bedrag per maand cash betaald. Hier tekende biede partijen telkens een papier met datum, bedtag van afbetaling en totaal bedrag dat nog beraald moest worden.

Door wat problemen met deze vriend die geld had geleend dat nog niet eens van hem was. Hebben we ruzie gehad mede door dreigingen aan mij vrienden en gezin. Uiteindelijk beslist om per maand af te lossen en dat liep allemaal goed. Tot de laatste maand waar wee dreigingen begonnen en lastig vallen op men werk dzt ik het contact heb verbroken.
Dus die laatste 800 euro staat nog open.

Nu dit is reeds bijna een jaar geleden, nooit meer iets gehoord. Tot eergisteren ik een brief ontvang van een advocaat waarin ze beweren dat ik per betaald en dat ik ineens 10000 euro nog zou openstaan.

Nu ik heb bewijzen die door beide getekend zijn tot op de laatste 800 euro.

Wat kan ik best doen?

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Kali
Berichten: 762

#2 , 28 aug 2020 16:20

U maakt een kopie van al die bewijzen, en stuurt deze naar de advocaat en betaalt die laatste 800 Euro ...

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”