Csr gedaan,schulden terugvorderen

Celinem040284
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Csr gedaan,schulden terugvorderen

#1 , 12 aug 2020 13:22

Ik ben in collectieve schuldbemiddeling geweest nadat mijn man weg was met een ander. Hup vertrokken naar frankrijk en ik zat hier met 3 kids en alle rekeningen... om mezelf en de kids te beschermen ben ik in csr gestapt, nu na 4 jaar knokken ben ik er eindelijk uit. kan ik de helft van de schulden terugvorderen bij mijn ex nu het gedaan is? Heb dat zo eens gehoord dat dit mogelijk is. Ik weet nu wel niet hoe je dit aanpakt. Moet ik een nieuwe advocaat onder de arm nemen of is dit via deurwaarder? Ook moet hij in theorie de helft van de kosten betalen ( schoolrekeningen, tandarts enz...) mijn oudste zoon zal een beugel nodig hebben, geen goedkoope zaak natuurlijk. Hoe kan ik aan de helft van deze kosten raken? Hem vragen is een lachertje, tis belofte na belofte maar we zien nooit niets van zijn kant terwijl ik er alles aan doe om het zo goed mogelijk te maken ivm de kinderen.
Bedankt :)

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding