Negatieve meldingen Kredier verzekeraars

René14
Topic Starter
Berichten: 19
Juridisch actief: Nee

Negatieve meldingen Kredier verzekeraars

#1 , 28 mei 2020 18:45

Beste,
Ik heb nog eene vraag ook hoelang houden de krediet verzekeraars een negatieve analyse meldingen over een persoon Bij aub?
Want het schijnt dat er nog na 1 jaar einde collective schulbemiddeling je nog 1 jaar op zwarte lijst staat dat is al in orde is verwijderd alles is nu blanco, maar de krediet verzekeraars houden nog zo gegevens bij maar hoelang hoeveel jaar maximum of is da voor altijd al dat ze in hun computers de registraties zien op u naam ?
Bedankt ook voor deze reacties

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 28 mei 2020 21:48

Mij heeft iemand verteld die in zo een bedrijf werkte, en ze zei zeker 7 jaar, dit is 25 jaar geleden dat men mij dit vertelde , is het waar ik heb dit nooit kunnen ba trekken.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

René14
Topic Starter
Berichten: 19
Juridisch actief: Nee

#3 , 28 mei 2020 23:52

@denlowie
Hartelijk bedankt voor u reactie,
Ik heb naar die kredit verzekeraar paar keer email gestuurd met vraag welke meldingen ze over me hebben en hoelang ze zo meldingen behouden want ik heb een klein lening aagevraagd omdat ik alleen ben gaan wonen en had meubels enzo nodig want moet alles terug van 0 beginnen en de lening was niet goedgekeurd door negatieve analyse bij krediet verzekeraar , de krediet gever heef me gezecht dat ik een bij hun vraag waarom is door hun niet goedgekeurd maar krijg geen antwoord jammer genoeg.
Ik besef ook dat ik in de collective zat maar ik was nog heel jong was maar 23j toen ik in de collective ben gegaan fauten van toen zou ik nu nooit meer doen En zal ook nooit doen maar had geen werk geen inkomen dus de schuld is opgegaan tot 10.000€ en moest in collective omdat de deurwaarders me lastig hebben gevalt, en nu door die faut heb ik melding . Hoeveel jaren nog dat Weet ik het niet daarom mijn vraag hier voor jullie... nogmals bedankt

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”