Auto verzekering schuld

René14
Topic Starter
Berichten: 19
Juridisch actief: Nee

Auto verzekering schuld

#1 , 24 apr 2020 14:40

Beste ,
Ik heb voor jullie een vraag ik heb een auto verzekering gehad en heb de premie niet betaald nu wil ik dit in orde brengen en betalen, mijn vraag is nu als je een lening bij de bank doet is het dan mogelijk dat de verzekeraars van de banken een lening weigeren omwile zo gezecht zwarte lijst van verzekeringen? Want ik sta mss vermeld op zone zwarte lijst van auto en brand verzekering .. ik wou een lening aanvragen ik sta niet op zwarte lijst van nationale bank maar mss wel zwarte lijst voor verzekeringen van RSR Datassur

bedankt voor jullie reacties hier voor,

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Inazuma
Berichten: 9773
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#2 , 24 apr 2020 16:24

Denk er aan dat een bank niet verplicht is je een lening te geven.
En dat vele banken, ook verzekeraar spelen ...
Ze kunnen dus ook aan die lijst wanbetalers

Uiteindelijk komt men vanuit die sector toch altijd zijn geld halen hoor, en kosten gaan daarbij enkel oplopen.
Je brengt dat dus best zo snel mogelijk in orde.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 24 apr 2020 20:25

begrijp niet goed je komt uit de schuldbemiddeling en je maakt al terug schulden, zo ga je nooit nog een een lening geraken !
en zoals men al schreef de banken hebben inzage inzage in die zwartelijst van de verzekeringen .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

basejumper
Berichten: 4628
Locatie: Diest

#4 , 24 apr 2020 21:12

Beste

Bij het beoordelen van een kredietaanvraag gebeurt er geen consultatie van databank verzekeringen. Wel van de Centrale Kredieten aan Particulieren.
Maar zoals bij herhaling gesteld spelen bij de beoordeling tal van zaken mee.
Het track record uit het verleden speelt zeker mee. Alsmede de inschatting van je kredietwaardigheid, stabiliteit en hoogte van je inkomen, aanwezigheid van een zekere reserve of onroerende standing, doel van het krediet enz...
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

René14
Topic Starter
Berichten: 19
Juridisch actief: Nee

#5 , 25 apr 2020 01:02

Bedankt allemaal voor jullie reacties.
Ik maak geen schulden hoor , Denlowie Die schulden zijn nog van jaar 2018 wil deze in orde doen en alles is geregeld en de schuld van auto verzekering is betaald. Maar toch blijf ik nog op zwarte lijst van verzekeringen hoelang da weet ik totaal niet nog 3 jaar ?

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”