vonnis

wivi
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

vonnis

#1 , 16 apr 2020 21:10

ik heb een uitgesproken vonnis gehad van arbeidsrechtbank van mijn echtgenoot waar hij gedeeltelijk moet betalen ,de advocaat van tegenpartij stuurt mij een rekening dat ik deze voor 1 mei moet betalen maar ik dacht dat ik de rekening rechtstreeks van het gerecht komt en niet van de advocaat tegenpartij ???
Hoe gaat dat in zijn werk?
Ik heb hem vriendelijk gevraagd dat ik wil navragen op het gerecht of dat zijn berekening wel klopt want wij snappen daar niks van en dat wij nog geen rekening hebben gehad wel een vonnis. Ook had ik gevraagd om een andere datum voor betaling omdat ik niet en kan werken wegens corona en inkomsten verlies heb.
Hij weigert dat omdat mijn man op pensioen is maar ik niet ??? Heeft hij dat recht

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
wivi
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#2 , 16 apr 2020 21:11

hij dreigt een deurwaarder te sturen ?

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#3 , 17 apr 2020 08:59

Hij heeft dit recht om zijn centen op te vragen, als je niet betaald aan deze advocaat zal er een deurwaarder dit komen betekenen, wat kosten mee brengt, na een paar dagen komt dan de deurwaarder beslag leggen wat terug zeer veel kost en ge zijt vertrokken voor een paar honderd euros aan kosten, best aan deze advocaat een afbetalingsregeling te treffen .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”