Afsluiting schuldbemiddeling

San75
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Afsluiting schuldbemiddeling

#1 , 03 dec 2019 10:34

Op 8 november heb ik de brief van de arbeidsrechtbank ontvangen dat de schuldbemiddeling volledig afgesloten is. Hoelang duurt het voordat het resterende bedrag op de rekening terugbetaald wordt?
Ik krijg mijn schuldbemiddelaar niet zelf aan de lijn.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 03 dec 2019 10:47

wij hebben hier geen glazen bol, maar normaal heeft de schuldbemiddelaar zijn werk gedaan daar het afgesloten is, als er geld nog op je rekening staat kan dit elke dag gebeuren, je mag dit eerst daags verwachten !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

iemand123
Berichten: 27
Juridisch actief: Nee

#3 , 03 dec 2019 15:47

Op 8 november heb ik de brief van de arbeidsrechtbank ontvangen dat de schuldbemiddeling volledig afgesloten is. Hoelang duurt het voordat het resterende bedrag op de rekening terugbetaald wordt?
Ik krijg mijn schuldbemiddelaar niet zelf aan de lijn.
Beste

heb jij deze zelf afgesloten?
Of was het ten einde?

Reclame

San75
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#4 , 03 dec 2019 18:44

Alles was al meer dan een jaar afgesloten/terugbetaald. Dan heeft de schuldbemiddeling een verzoek ingediend en dit is goedgekeurd en in november hebben we de brief hierover ontvangen

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#5 , 03 dec 2019 19:47

Als je nog iets op de rekening heeft staan dan mag dit wel al gestort of vrijgegeven zijn, die rekening is dit al niet vrijgegeven die staat toch op jullie naam ?
Vraag dit even aan die bank waar die rekening is .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”