advocaat csr weigert maandelijks overzicht te geven

penduji
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

advocaat csr weigert maandelijks overzicht te geven

#1 , 29 okt 2019 04:28

hallo,

ik ben nu een jaar uit de csr MAAR ik heb de advocate ''betrapt'' op geld te laten verdwijnen, ik heb hier de bewijzen zelfs van (ben hier lang mee bezig geweest om met alles 1 voor 1 contact op te nemen)
Dit is uitgedraaid naar de arbeidsrechtbank, ik had mijn bewijzen bij, maar de rechter heeft hier zelfs niet naar gekeken, ook niet toen ik de bewijzen wou laten zien. Elke keer ik met een bewijs in de zaal bovenkwam snoerde de csr advodaat mij gewoon de mond met dingens te zeggen in 'advocaat taal' uiteindelijk is het naar een herroeping gegaan omdat de csr advocaat op voorhand mij al zei (zelfs net voor de zaak begon) dat ik zowiezo geen kans maak en dat ze het op een herroeping gaat laten uitkomen. waar is eerlijkheid hier? ik kan alles , letter per letter, bedrag per bedrag netjes uitleggen en bewijzen dat er geld verdween, bedragen niet kloppen en alsook haar boekjournalen niet kloppen! Nu een jaar nadien ga ik nog altijd elke maand naar deze csr advocaat omdat er geweigert word mij mijn maandelijkse in en uitgaven mee te geven, elke keer heeft ze een andere uitvlucht, printer kapot, ze is er niet, op vakantie, ..., ... hoe kan ik er voor zorgen dat ik deze allemaal nog krijg van deze advocaat? Want normaal moet ze dit mij meegeven. Het is zelfs al zo dat ik met een reporter van een vtm programma contact heb gehad, want dit is puur corrupt zijn en hetzelf genieten en profiteren van de csr advocaat zijn eigen 'macht'. Ik wil het nog 1 keer zo proberen, anders moest ik de persoon van het programma terug contacteren en gingen ze mee 'undercover' zich bemoeien zoals je al wel hebt gezien op telefacts en andere. Dan word de hele 'advocaat-wereld' doorgelicht nadat dit zo zou uitkomen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15931
Juridisch actief: Nee

#2 , 29 okt 2019 08:15

Begrijp niet goede .

Je schrijft het volgende !
ik ben nu een jaar uit de csr !!
Maar je gaat nog steeds Nu een jaar nadien ga ik nog altijd elke maand naar deze csr advocaat omdat er geweigert word mij mijn maandelijkse in en uitgaven mee te geven, elke keer heeft ze een andere uitvlucht, printer kapot, ze is er niet, op vakantie,

Als deze zaak afgesloten is voor de rechtbank, dan gaat de schuldbemiddelaar toch een verslag aan de rechter moeten geven hebben .!

Ik hoop daj je toch weet waar je mee bezig bent want een herroeping en de gevolgen van een herroeping zijn dat je schuldeisers opnieuw alle openstaande schulden kunnen invorderen en dat alle voorziene kwijtscheldingen vervallen.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”