Advocaat

Raverchopper
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Advocaat

#1 , 17 sep 2019 23:18

Goede dag met ronny ik he clusterhoofdpijn en heeft een ziekenbed aangevraagd met doktersadvies weigerd dat ik verder ben gegaan.heb chronische pijnen in de benen en deed nog moeilijk toen dat ik van de neuroloog een andere woonst moest gaan wonen heb dat daar afgeven aan de vrouw heb de advocaat op 3jaar niet gezien nu met die brief van de dokter doet die weer moeilijk heeft toen gezegd de eerst keer dat ik hem zag zegde hij je krijgt 250€ leefgeld en ik zal die 50€ bij geven voor u provader maar heeft gezegd dat hij dat betaalde van telenet met die brief tegeven van de neuroloog ga hij mijn telenet van wigo niet meer betalen zit ik zonder tv internet en gratis bellen ben effe uit mijn krammen geschoten en heb gezegd via emial dat ik bij hem wil stoppen heb naar de arbeidsrechtbank gebeld moest ne brief maken over wat het ging ik heb gezegd dat ik een andere advocaat moet hebben.ben van de provincie antwerpen terug naar de ziekenkas in limburg gegaan waren ze de papieren verloren heb met mijnr advocaat gebeld die vrouw die voor hem werkt heb zijn stem nooit gehoord en hem gezien weet niet meer hoe hij eruit ziet.heeft ooit gezegd nog hoe kom dat je naar mij komt je hebt bijna geen schulden kan je na 3jaar stoppen erg die maakt me nog veel zieker.alvast bedankt vriendelijke groetjes

Achternaam verwijderd - Inazuma

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Inazuma
Berichten: 9773
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#2 , 18 sep 2019 00:07

Beste,

Uw tekst is nauwelijks leesbaar.
Zinnen met beginnen hoofdletter, eindigen met punt, al eens een nieuwe regel beginnen, ... het maakt uw tekst véél beter leesbaar.

Het is mij alvast onduidelijk wat uw vraag eigenlijk is :?:

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#3 , 18 sep 2019 07:32

U bent duidelijk onder Collectieve Schuldenregeling. De bedoeling is dat de door de rechtbank aangestelde advocaat in uw eigen belang, tracht om uw schulden zo vlug mogelijk af te betalen. U kan zich best tot de sociale dienst van het O.C.M.W., het CAW of de sociale dienst van uw ziekenfonds wenden om voor u alle rechten op tussenkomsten en/of tegemoetkomingen te onderzoeken.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”