Afsluiten CSR

info@vomconstruct.be
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Afsluiten CSR

#1 , 17 jul 2019 23:51

Ik ben sedert april 2016 in CSR, op 19/06/2019 is eindelijk het eindvonnis uitgesproken door de Rechtbank, mijn geld van de verkoop van mijn woning stond dan nog bij de Notaris, de schuldbemiddelaar vroeg op de zitting van mei 2019 als hij de gelden mocht opvragen bij de Notaris, dan kon hij bij het verkrijgen van het vonnis onmiddellijk het sado overmaken op mijn rekening,dat waren zijn woorden op de zitting, mijn raadsman was getuige, er waren slechts 5 schuldeisers die hij moest betalen en alle bedragen waren gekend. Ik ging daarmee akkoord. We zijn nu 4 weken verder en nog geen euro gezien, ik kan de schuldbemiddelaar niet meer telefonisch bereiken, mijn raadsman gaf de raad om hem met rust te laten, hij voelde zich gebruuskeerd omdat mijn echtgenote hem 3 maal had opgebeld en ingesproken op zijn voicemail. Hij staat met meer dan 340000 euro op zijn rekening die van mij is en hij wil zelfs geen voorschot meer uitbetalen, kan dit allemaal?? Volgens hem moet hij nu eerst een verzoekschrift neerleggen terug bij de rechtbank en dienen die eerst een eindvonnis uit te spreken, wel heeft hij de 5 schuldeisers al uitbetaald. Er is ook geen reactie gekomen op zijn rondschrijven naar deze. Ik vind het niet normaal dat deze mensen zo maar kunnen beslissen over mijn geld, Tevens heeft hij een ereloonstaat overgemaakt aan de Rechtbank van 4500 euro, ik vind dat er echt over, voor de korte periode en de weinige schuldeisers.Ik hoor hier bedragen voor een CSR van 7 jaar waar de kosten slechts 2500 a 3000 euro zijn. Kan dit allemaal?? Het is de slechtse beslissing van mijn ganse leven geweest om hier in te stappen, voel me echt gekleineerd tot en met door deze persoon, ben er al ziek van geworden.Tevens is hij nu terug voor 2 maanden met verlof denk ik en zitten we weer met het gerechtelijk verlof, god weet wanneer zijn al dan niet neergelegd verzoekschrift zal kunnen worden behandeld?? Graag een ernstig advies wat mij te doen staat.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 18 jul 2019 08:15

momenteel kan je advocaat en u niks doen het is vakantie regeling .

4500€ dit is de prijs hoor !.

Wat zeg je notaris heeft deze er weet van
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”