schulderkentenis

Miekes
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

schulderkentenis

#1 , 25 apr 2019 21:32

ik heb een schulderkentenis ondertekend bij de notaris die mij werd opgedrongen door mijn vriend voor een bedrag van 60 000€. deze voor de verbouwingen van mijn woning. Hij heeft nooit dit bedrag geinvesteerd in de woning. De woning is voor 90000€ aangekocht. kan ik een document op maken dat hij van deze schulderkentenis afziet ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#2 , 25 apr 2019 21:35

U mag zoveel documenten maken als u wil. Maar als uw vriend ze niet ondertekent zijn ze waardeloos.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Fanaat
Berichten: 27
Juridisch actief: Nee

#3 , 25 apr 2019 23:25

Ik vermoed dat je zeer dringend een Advocaat dient te raadplegen , in een Justitiehuis bij jou in de buurt. Is er een Eerstelijns Advocaat die waar je de nodige vragen aan kan stellen en waar je antwoord op krijgt zonder dat het één cent kost. Ja maw echt gratis in de zin van het woord.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”