een tijdje geleden een gsm op afbetaling gekocht.
kort daarna verhuist en daarbij de papieren met al de informatie voor de overschrijving kwijt gespeeld. was mijn domme fout maar goed.
proberen bellen maar kwam er echt niet door dus daaron een email verstuurd, nooit geen antwoord op gehad. heb er meerdere emails over gestuurd omdat bellen urenlang in de wacht stond.
daarna brief gekregen van een incassobureau en daarmee een afbetalinsplan kunnen afspreken.
ik doe de eerste betaling en bel om na te vragen of zeker alles in orde is.
krijg ik het antwoord dat het dossier is afgesloten bij hun en dat ik terug contact moet opnemen met de winkel waar ik het heb afgesloten.
ok terug proberen bellen maar steeds hetzelfde dus terug email.
krijg op 13/02/2019 antwoord dat mijn mail word door gestuurd naar de juiste dienst en dat zij mij zo spoedig mogelijk kan contacteren.
ondertussen 2 maand verder en nog steeds geen antwoord.
ik bel maar het is echt onmogelijk om hier binnen te geraken. mail's blijven quasi onbeantwoord en weet niet wat ik hier nu mee moet doen. het is niet dat ik niet wil betalen. ik wil juist alles betalen om dit achter de rug te hebben maar krijg geen antwoord van hoe of wat.
iemand een idee??