Collectieve schuldenregeling

Mexico
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Collectieve schuldenregeling

#1 , 01 apr 2019 11:51

Ik zit al 2j in collectieve ik heb nog nooit een document mogen zien of ontvangen van hoe ver de schulden nog bedragen.
Heb ook al verschillende keer gemeld aan mijn schuldbemiddelaar ik was wettelijk samenwonen met mijn ex vriendin die mij uit de woning liet halen door de politie, 18 combi's voor de deur voor een collega in nood Poetsdame bij de Federale Politie (FGP)
Deze houd mijn erfenis achter op haar rekening ongeveer 4 miljoen €. Zonder de inboedels, waar er een Monet en Rembrandt en dan ook nog een Magritte aanwezig is.De ex vriendin heeft al verschillende x schriftvervalsing gepleegd had een VISA op mijn naam aangevraagd met een copy van mijn identiteit die zij toen is nodig moeten hebben. Waar deze ex zig ook bekend maakt bij mijn werkgevers ik zeg wel werkgevers 9 in 1 jaar ze maakt zich bekend als Federale inspecteur.
Dit heb ik vermeld aan mijn schuldbemiddelaar die me zij dat ik een advocaat moet nemen om een procedure te starten en op de rol zetten, telkens ik een advocaat raadpleeg word deze vriendelijk verzocht dat er geen geld is.
Ik werk als vrachtwagenchauffeur en heb een loon van €3200 waarvan ik een leefloon ontvang van €400.
Ik heb deze gedreigd het in de media te brengen waarvan ze heel worden werd.
Hoe kan ik die schuldbemiddelaar op het matje laten roepen want u moet weten dat ze verleden jaar €17.000 gespaard had en dat nu plots ineens boekje leeg is.
Als deze dit doe bij haar 85 klanten kan ik geloven dat ze in een kasteel woont en met een Porsche kan rond rijden.
Ik heb er niet om gevraagd, heb nooit schulden gehad, ik ben er in gebracht geweest door een paranoïde.

Mvg
Mexico

P.S: heb al 2 zelfmoord pogingen achter de rug

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 01 apr 2019 19:56


Als deze dit doe bij haar 85 klanten
Poets die dan maar een half uurtje per week bij iedere klant?

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”