einde collectieve schuldbemiddeling

Angelina 1
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

einde collectieve schuldbemiddeling

#1 , 05 mar 2019 09:13

Van maart 2011 tot april 2017 zat ik in collectieve schuldbemiddeling. Ik kreeg in april 2017 een schrijven van mijn SB dat de collectieve beeindigd en zij het eindverslag bij de Arbeidsrechtbank ging neerleggen. Ik krijg nu mijn loon normaal op mijn rekening gestort. Maar ik krijg terug van de belastingen en blijkt dat het eindverslag niet is neergelegd bij de rechtbank en kan ik het geld niet terug krijgen zolang dat niet in orde is. Ben zelf gaan kijken en daar zeiden ze dat. Begrijp mijn SB haar houding niet want alles werd correct uitgevoerd, kreeg jaarlijks een verslag van inkomsten en uitgaven, maar niet bij het beeindigen van de collectieve. Mijn SB reageert niet op mijn mails en telefoons die ik doe naar haar. Op aanraden van de griffier heb ik een aangetekend schrijven aan de Arbeidsrechtbank gedaan en wacht nu af op het verdere verloop ervan.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 05 mar 2019 10:36

En wat is je vraag ?
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Angelina 1
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 06 mar 2019 09:42

Wat ik nog meer kan doen als daar ook geen reactie op komt. Advocaat onder de arm nemen ?

Reclame

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#4 , 06 mar 2019 10:26

Ja
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”