energiebedrijf stuurt deurwaarder

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

Re: Belgacom (proximus ) stuurt deurwaarder

#16 , 18 mar 2016 12:03

Dan is er voor TS geen enkel probleem, en kan hij bewijzen dat de koper schriftvervalsing heeft gepleegd.
Het vervalste heeft geen enkele waarde.
Neen, inderdaad, maar aangezien het vorige ook niet correct was, is er op dat moment geen geldige opzeg. Dus zoals ik zei: verkoper moet alsnog geldig opzeggen, en de koper laten opdraaien voor de gevolgen van de schriftvervalsing.
Volgt TS nog zijn eigen tropic.
Waar we over bezig zijn is niet meer de zaak van de TS maar van de "kaper" van dit draadje :wink: .
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lanox

#17 , 18 mar 2016 12:06

Waar we over bezig zijn is niet meer de zaak van de TS maar van de "kaper" van dit draadje :wink: .
De mods hebben dit topic al enige tijd afgesplitst.

sloeberken

#18 , 18 mar 2016 12:18

Begrijp niet waarom de koper dergelijk formulier zou vervalsen, wat voordeel zou hij eruit halen, heb hier toch heel grote twijfels over.
Na 17 berichten heeft TS nog nergens op gereageerd.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

Gebruiker21

#19 , 18 mar 2016 12:26

Begrijp niet waarom de koper dergelijk formulier zou vervalsen, wat voordeel zou hij eruit halen, heb hier toch heel grote twijfels over.
Na 17 berichten heeft TS nog nergens op gereageerd.
Had nog niet gezien dat dit afgesplitst was ;-).

Anyway, ik denk dat de koper puur uit "gemakzucht" zelf ondertekend heeft en daarbij per ongeluk een fout adres van de topic starter opgegeven heeft. Anders had deze laatste de topic starter opnieuw moeten contacteren, afspreken om door hem te laten tekenen, etc, etc... Had alles correct ingevuld geweest, had er waarschijnlijk niets aan de hand geweest: topic starter had netjes de afrekening gekregen en betaald. Case closed...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”