Deurwaarder

deborah1974

Re: Deurwaarder

#16 , 21 jan 2016 13:31

iedereen dom proberen houden dus
deze info is de allerbelangrijkste om de wereld bewust te kunnen maken
en om iedereen uit zn verdriet te krijgen

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
deborah1974

#17 , 21 jan 2016 13:33

iedereen dom proberen houden dus dit is de allerbelangrijkste info
om iedereen uit zn verdriet te kunnen krijgen

deborah1974

#18 , 21 jan 2016 13:38

toch is het zo
iedereen maar dom proberen houden
en iedereen verder in het verdriet laten zitten heeft geen n zin

Reclame

sloeberken

#19 , 21 jan 2016 15:49

@deborah1974 u frustraties gaan u niet ver leiden in deze maatschappij.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

mjers

#20 , 21 jan 2016 15:51

@ sloeberken, ze is nochtans heel bewust hoe het leven werkt en ze overstijgt ons allen :)

deborah1974

#21 , 21 jan 2016 16:21

ik ben helemaal niet gefrustreert hoe kom je daar nu weer bij?
je denkt da misschien omdat ik het er drie keer heb gezet maar da komt omdat ik niet zag dat er een volgende pagina was.
maar voor degene die het dus wel willen begrijpen ik heb dit geleerd van mn lerares metafysica alles is het gevolg van je eigen denken
je straalt namelijk dingen uit kzal een voorbeeld geven :ik was op het werk en ik was even aan het denken ga ik da water nu nog gebruiken of niet
het was zo tussenin dus ik dacht er even over na en een man twee meter verder zegt tegen mij plots je ga da water toch ni opnieuw gebruiken terwijl die da water op twee meter verder ni eens kon zien.dat was dus kritiek geven op iets wat ik uitstraalde.vrouwen die bijvoorbeeld mishandeld worden
die stralen dat uit dat zit in hun onderbewuste opgeslagen dus trekken net die mannen aan .zo werkt het leven dus en ik wil iedereen wakker schudden wat er precies aan de hand is

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#22 , 21 jan 2016 16:30

Wat mij betreft mag deze hocus-pocus-commentaar ook verwijderd worden, hoor. Als dit de enige bijdragen zijn van deborah1974, kan ik ze beter doorverwijzen naar www.newageforum.be of www.zweverigforum.be...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

deborah1974

#23 , 21 jan 2016 16:34

toch maar beter dat je er bewust van word
zo word het leven veel minder lijden

sloeberken

#24 , 21 jan 2016 16:43

Ik was aan het denken dat ik euro miljonair was, kwam buiten en mijn gebuur vroeg of ik de grote pot had gewonnen want ik straalde het uit.
Geleerd van mijn kleinkind van 3 jaar.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

deborah1974

#25 , 21 jan 2016 16:46

het is zo sloeberke je straalt dingen uit en die ervaring krijg je dan

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#27 , 22 jan 2016 09:15

toch maar beter dat je er bewust van word
zo word het leven veel minder lijden
Mijn leven is alles behalve lijden. Uiteraard hebben we allemaal wel al eens tegenslag. Soms kleine, soms grote tegenslagen. Maar ik denk dat het overgrote deel van de Belgen zijn "pollekes mag kussen" dat hij in dit welvarende land geboren is.

Vluchten in zweverig gedoe als in de problemen zit, is geen oplossing: uw problemen ZELF oplossen, dat is key om gelukkig te worden!
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

WP002

#28 , 22 jan 2016 09:17

Een tip voor Deborah: op http://www.skepp.be zijn er heel wat liefhebbers die u van uw illusies over het Universum, Astaroth, Beëlzebub en Schele Vander Linden kunnen verlossen. Succes!

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”