ziekenhuisfactuur

Franciscus
Juridisch actief: Nee

Re: ziekenhuisfactuur

#16 , 17 dec 2015 17:54

En alle documenten die u hebt chronologisch bijhouden en zo meenemen.
Neem er eerst een copie van of laat dat doen bij het ocmw of bij een www.caw.be in uw omgeving.

Hamvraag bent u nog ingeschreven op een door de gemeente gekend adres ...dat dus ook op jullie identiteitskaart staat?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
louiza
Topic Starter

#17 , 17 dec 2015 18:24

ik sta ingeschreven ja

ik ga het doen bij ocmw bedankt
het is niet zo dat ik niet wil betalen maar mijn man had geen inkomen geen verzekering , kreeg maar 1000 voor huur/gas/e;ectra...hij is met spoed opgenomen .
Life is a journey enjoy the ride.

roharro

#18 , 17 dec 2015 19:58

Ik zie hier niets neerbuigend...enkel realiteitszin. Een soort van opvoedingstik.
Iemand die kan lezen en schrijven, ja zelfs vragen op een forum kan stellen, daar mag men toch verwachten dat er een minimum aan verantwoordelijkheidszin wordt getoond ipv als een dood gewicht aan de sociale voorzieningen te gaan hangen, of sterker nog (!) , de aangeboden hulplijnen te negeren, verder in zijn persoonijk moeras weg te zinken, en dan verongelijkt staan te wauwelen.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

mjers

#19 , 17 dec 2015 20:17

beste mensen
Bedankt mensen die een beetje op de positieve manier meedenken.

ps
laatste reacties zijn echt de grootste onzin wat ik ooit heb gehoord ,en dat nog zacht uitgedrukt,zo neerbuigend een oordelend bah
Het is absoluut niet mijn bedoeling om neerbuigend te doen, maar met de kansen die u reeds gekregen heeft is het letterlijk onbegrijpelijk dat u in de huidige situatie beland bent.
Echt eerlijk, ik begrijp het niet... Als ik uw mentaliteit zou hebben zou ik alles verliezen wat ik in mijn leven heb opgebouwd. Dankzij ons sociaal vangnet ( dat ons handenvol geld kost) kan iedereen een 2de of zelfs 3de kans krijgen. Als je dan simpelweg nalaat om enkele gegevens te bezorgen, en dan hier komt klagen over uw problemen, dan zorgt dit van mijn kant voor enige frustratie. Wat wil je eigenlijk nog meer? Over uw mentaliteit, een welgemeende bwah van mijn kant.
Maar goed, dit is de eerste plaats een juridisch forum en u heeft alle juridische info gekregen die u mogelijk kan wensen, of het iets zal uithalen betwijfel ik.
Deze aanvaring zou u beter zien als een les en er wijzer uit worden ipv u onder te dompelen in excuses.

louiza
Topic Starter

#20 , 17 dec 2015 20:49

Ik zie hier niets neerbuigend...enkel realiteitszin. Een soort van opvoedingstik.
Iemand die kan lezen en schrijven, ja zelfs vragen op een forum kan stellen, daar mag men toch verwachten dat er een minimum aan verantwoordelijkheidszin wordt getoond ipv als een dood gewicht aan de sociale voorzieningen te gaan hangen, of sterker nog (!) , de aangeboden hulplijnen te negeren, verder in zijn persoonijk moeras weg te zinken, en dan verongelijkt staan te wauwelen.
Jij weet niks van mij af ,jou reacties zeggen veel over jouzelf,ik ga hier verder niet op in ,die tijd besteed ik liever aan iets nuttigs 8_)

louiza
Topic Starter

#21 , 17 dec 2015 20:50

beste mensen

ps
laatste reacties zijn echt de grootste onzin wat ik ooit heb gehoord ,en dat nog zacht uitgedrukt,zo neerbuigend een oordelend bah
Het is absoluut niet mijn bedoeling om neerbuigend te doen, maar met de kansen die u reeds gekregen heeft is het letterlijk onbegrijpelijk dat u in de huidige situatie beland bent.
Echt eerlijk, ik begrijp het niet... Als ik uw mentaliteit zou hebben zou ik alles verliezen wat ik in mijn leven heb opgebouwd. Dankzij ons sociaal vangnet ( dat ons handenvol geld kost) kan iedereen een 2de of zelfs 3de kans krijgen. Als je dan simpelweg nalaat om enkele gegevens te bezorgen, en dan hier komt klagen over uw problemen, dan zorgt dit van mijn kant voor enige frustratie. Wat wil je eigenlijk nog meer? Over uw mentaliteit, een welgemeende bwah van mijn kant.
Maar goed, dit is de eerste plaats een juridisch forum en u heeft alle juridische info gekregen die u mogelijk kan wensen, of het iets zal uithalen betwijfel ik.
Deze aanvaring zou u beter zien als een les en er wijzer uit worden ipv u onder te dompelen in excuses.
hetzelfde voor jou . :D

Xenophon

#22 , 17 dec 2015 21:03

Jij weet niks van mij af ,jou reacties zeggen veel over jouzelf,ik ga hier verder niet op in ,die tijd besteed ik liever aan iets nuttigs 8_)
Ik zou durven suggereren dat een methode zoeken om uw schulden af te betalen en een onderdak te behouden zo'n nuttige tijdsbesteding zou kunnen zijn in uw geval. En een agenda zodat u volgende keer uw afspraak op het OCMW niet mist.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

mjers

#23 , 17 dec 2015 21:14

beste mensen

ps
hetzelfde voor jou . :D
Tja... Het is alsof ik tegen een muur praat... Ik kan niet meer doen, veel succes!

sloeberken

#24 , 17 dec 2015 21:22

Dat is dikwijls de denkpiste van mensen die het hun zelf moeilijk maken in het leven, altijd de schuld van anderen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#25 , 17 dec 2015 21:50

Wij weten niet wat er is misgelopen of waarom topicstarter bepaalde zaken niet gedaan heeft.
Het is de bedoeling om advies te geven en liefst juridisch.
De rest is voor het praatcafé

Hoe komt het dat uw echtgenoot niet aangesloten was bij een ziekenfonds of bij de hulpkas?
Zorg daar ook van dat u bij het OCMW ook daar alle info van ter beschikking hebt.

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”