beste mensen
Bedankt mensen die een beetje op de positieve manier meedenken.
ps
laatste reacties zijn echt de grootste onzin wat ik ooit heb gehoord ,en dat nog zacht uitgedrukt,zo neerbuigend een oordelend bah
Het is absoluut niet mijn bedoeling om neerbuigend te doen, maar met de kansen die u reeds gekregen heeft is het letterlijk onbegrijpelijk dat u in de huidige situatie beland bent.
Echt eerlijk, ik begrijp het niet... Als ik uw mentaliteit zou hebben zou ik alles verliezen wat ik in mijn leven heb opgebouwd. Dankzij ons sociaal vangnet ( dat ons handenvol geld kost) kan iedereen een 2de of zelfs 3de kans krijgen. Als je dan simpelweg nalaat om enkele gegevens te bezorgen, en dan hier komt klagen over uw problemen, dan zorgt dit van mijn kant voor enige frustratie. Wat wil je eigenlijk nog meer? Over uw mentaliteit, een welgemeende bwah van mijn kant.
Maar goed, dit is de eerste plaats een juridisch forum en u heeft alle juridische info gekregen die u mogelijk kan wensen, of het iets zal uithalen betwijfel ik.
Deze aanvaring zou u beter zien als een les en er wijzer uit worden ipv u onder te dompelen in excuses.