Beslag belastingen

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

Re: Beslag belastingen

#16 , 21 mar 2014 14:28

Oke maar bij een overname kan men toch niet de oorspronkelihk getekende overeenkonst wijzigen?
En voor een beslag moet er normaal toch een vonnis zijn?
Ik heb ook een gehandtekende brief en mail van de betreffende firma waarin staat dat door overeenkonst van minnelijke schikking geen extra ibhoudingen zullen gebeuren bij mijn werkgever.
Nooit sprake geweest van belastingen
Welke overeenkomst wordt er gewijzigd?
Als er een loonoverdracht is moet er geen vonnis zijn.
Maak die brief over aan de belastingen. Vraag firma X te bevestigen dat de belastingen aan u mag betalen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Bella82
Topic Starter
Berichten: 43

#17 , 21 mar 2014 15:51

Net bericht ontvangen van de belastingen dat zij te Brussel nooit een handlichting ontvangen hebben. Firma X heeft daar ook beslag gelegd. Ik vermoed dat men overdracht bedoelt in dit geval. Vind het wel heel straf dat men mij schrijft dat er een bericht van loonsoverdracht naar mijn werkgever gedaan werd maar nooit naar de belastingen, nog beter vind ik het dat men zegt geen extra inningen te doen en dan "vergeet" een bericht naar de belastingen te sturen en wel mijn werkgever.

Heb contact genomen met Firma X, gingen het nakijken.

Zover voor getekende verklaringen en woord houden, maar ik moet dan wel deze maand 3 keer zoveel betalen dan overeengekomen.

Bella82
Topic Starter
Berichten: 43

#18 , 21 mar 2014 15:53

@ scorpioen:

Welke overeenkomst er gewijzigd werd : in de oorspronkelijk getekende bijlagen (bij de lening) is enkel sprake van loonoverdracht (geen extra fiscale overdrachten, zie vorige posten). Volgens een aantal inlichtingen die ik gewonnen heb kan men dan toch niet zomaar beslag (ja de termen die de belastingen gebruikt) leggen op een teruggave.

Reclame

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#19 , 21 mar 2014 17:37

En toch denk ik dat een loonoverdracht overgemaakt werd aan de belastingen.

denlowie
Berichten: 15932
Juridisch actief: Nee

#20 , 21 mar 2014 20:06

Een terug gave van je inkomsten is wel een deel van je loon !
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”