In principe mag een incassobureau geen druk uitoefenen.
Zoals vb iemand naar de klant sturen en zeggen dat hij inspecteur is en een badge laat flashen.
Ik heb gevraagd om dat nog eens te doen, zo professioneel laten omklappen. .
Dus niet stalken en in principe geen kosten aanrekenen.
Langs de andere kant ook eens met een Nederlands incassobureau een zaak gehad.
We hadden toen in eerste het ganse dossier gefaxt ... echter een tweede brief met nog wat meer kosten en dreiging afsluiten internet.
Heb dan eens met hen gebeld een contactpersoon gekregen en deze heeft alles nageplozen binnen de 48 uur.
Ze hebben dan terug contact opgenomen met de internetprovider ... en ons nogmaals en nu schriftelijk in kennis gesteld dat voor hen de zaak duidelijk en in orde was. Dat ze dat ook hebben medegedeeld aan de internetprovider en dat ze het dossier hadden teruggestuurd met de opmerking dat klant gelijk had.
De provider heeft ondertussen de administratieve puinhoop uitgeklaard.
http://economie.fgov.be/nl/consument/Sc ... /index.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;