Schuldbemiddelaar leeft vonnis en arrest niet na

Benove
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

Schuldbemiddelaar leeft vonnis en arrest niet na

#1 , 23 jun 2022 15:26

Na 10 heb ik mijn schuldbemiddelaar voor de arbeidsrechtbank gevat met vraag voor vervroegde terugbetaling.
Dit werd goedgekeurd door de rechtbank en mijn schuldbemiddelaar moest een eindverslag indienen voor 28 maart van dit jaar alsook bewijs van alle inkomsten en uitgaven aan de hand van rekeninguittreksels. Echter heeft hij op 22 maart hoger beroep aangetekend en op 3 Juno werd dit beroep ontoelaatbaar verklaard.
Dus het eerste vonnis is terug van kracht. Tot op heden (lees 23 juni) heeft hij het vonnis nog niet uitgevoerd.
Nog steeds geen eindverslag ingediend alsook niks terug betaald.
Ook heb ik zijn overzichten laten uittellen en wij komen een verschil van 10.000 euro uit die hij meer zou moeten hebben dan dat hij doorgeeft.

Het is zeer frustrerend dat je niks kan doen. Je wordt van links naar rechts gestuurd en hij blijft maar zijn gang gaan.
2 x een vonnis tegen hem en hij voert niks uit. En de rechtbank laat het maar aanslepen. Nu eventueel een vervanging gevraagd. Maar dit zou pas voorkomen in september. Daar kan hij dan terug in beroep tegen gaan. En zo zijn we een jaar verder.
Ben van plan naar de media te stappen. Een strafklacht indienen,....

Nog mensen met hetzelfde probleem?

Gr
Benove

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding