Aanvraag herziening

Benove
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

Aanvraag herziening

#1 , 14 sep 2021 11:22

Beste,

Ik zit al even in schuldbemiddeling en had mijn bemiddelaar gevraagd om een herziening. Dit is een gunst van hun en als er een herziening zou komen moest ik ook nog alle kosten betalen ook die kwijtgescholden waren.

Klopt dit?

De schuld was aanzienlijk, maar dat is mijn loon ook de laatste jaren. Eind dit jaar zouden dus alle schulden zijn terug betaald (in hoofdsom) volgens mijn advocaat (niet bemiddelaar) heeft ze dit nog nooit gezien.

Mijn vraag is nu, als ik een herziening aanvraag omdat al mijn schulden zijn betaald, moet ik er dan nog in blijven om ook de kosten te betalen? Dit gaat om intresten en incasso tot aan de toelating van CSR.
Alvast bedankt voor de reacties.

Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Fons54
Berichten: 445

#2 , 18 sep 2021 15:18

Eerst deal maken met he schuldeisers dat je idd enkel hoofdsom terugbetaalt, met duidelijk afbetalingsplan. Als alles op papier staat, pas dan herziening aanvragen.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”