recht op collectieve schuldbemiddeling

TamaraDM
Topic Starter
Berichten: 22
Juridisch actief: Nee

recht op collectieve schuldbemiddeling

#1 , 01 jul 2021 13:31

Stel: iemand zit in collectieve schuldbemiddeling maar deze houdt er zich niet aan door zijn geld (zwart) te houden en bijgevolg dus zijn schulden niet af te lossen. Dit wordt bekend gemaakt bij de instanties met tot gevolg dat deze persoon uit de bemiddeling 'vliegt', heeft die persoon x aantal jaren later opnieuw recht op hulp, dus kan deze persoon terug collectieve schuldbemiddeling krijgen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#2 , 01 jul 2021 13:54

Pas vijf jaar na het vonnis dat de collectieve schuldenregeling herriep.
Meer dan veertig jaar ervaring als jurist.

TamaraDM
Topic Starter
Berichten: 22
Juridisch actief: Nee

#3 , 02 jul 2021 13:02

Dankjewel!!

Reclame

LYNX XX
Berichten: 2497
Juridisch actief: Nee

#4 , 02 aug 2021 14:08

Heeft iemand de zijn geld achterhoudt of wegsluist in het zwart HULP NODIG van de belastingbetaler en de hu(i)lporganisaties ? En dit ten koste van personen die het echt nodig hebben ( en dikwijls werkelijk echte pech hebben gehad ).
Hier is het geveinsd en recidief EN BEWUST. Is gewoon omzeilen, bedriegen van de maatschappij en mogelijke schuldeisers. Niet mijn meug hoor.

https://www.vlaanderen.be/collectieve-schuldenregeling

TamaraDM
Topic Starter
Berichten: 22
Juridisch actief: Nee

#5 , 03 aug 2021 08:41

Ja de mijne ook niet, maar dat noemen ze dan oplichters zeker......
Hij dreigt momenteel met advocaten en een klacht van stalking ook.... gewoon omdat ik mijn geld terug vraag....
Ik ben er bijna 2jaar met bezig en je kan je niet geloven wat hij kan in ons land ..... en reeds veroordeeld als oplichter en er nog met weg komen....

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”