schuldregeling

Hadimohamed1111
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

schuldregeling

#1 , 09 apr 2021 13:47

Beste ,


Ik heb een vraag en hoop miss hier een antwoord te vinden.

Ik ben sinds 3weken in schuldregeling en sinds vorige week is er een bemiddelaar aangesteld door de rechtbank.
Maar ik ga ermee stoppen gezien er een mooie bedrag tot mij is gekomen.

Ik heb ook al een brief verstuurd naar Arbeidsrechtbank om met CRS te stoppen.
En heb ook contact gezocht met de bemiddelaar dat ik ermee wil stoppen en dat er niks mag uitbetaald mag worden geen leefgeld maar ook niks aan de schuldeisers maar gezien er nog geen afbetaling plan is kan dat volgens mij ook nog niet.
Akkoord was hij.

Maar ik heb vragen. En hoop of miss daar iets meer van weten.

1 ste vraag: Hoelang duurt het voor de rechtbank voor ze akkoord gaan met het stoppen van het vrijwillige CRS.
2de vraag : Hoelang duurt het voordat ik terug over mijn eigen centjes mag beschikken
3de vraag: Gezien bemiddelaar bijna niks heeft moeten doen en na een week is aangesteld en van mij de opdracht heeft gekregen geen plan te maken en ook geen leefgeld te storten. hoeveel zal ik hem moeten betalen?



Alvast bedankt leden.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38599

#2 , 18 apr 2021 19:39

Zaak moet terug voor de arbeidsrechtbank komen met een verslag van de bemiddelaar.
Het is de rechtbank die beslist.
U moet ook opgave doen van de gelden die u nu hebt ontvangen bij bemiddelaar.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”