wachten op eindvonnis CSR

Lex999
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

wachten op eindvonnis CSR

#1 , 12 apr 2021 12:16

Op 6 maart laatstleden kwam er een einde na 7 jaar stipt de minnelijke regeling doorlopen te hebben. Er werd de voorbije 7 jaar meer terug betaald aan de schuldeisers dan aanvankelijk was vooropgesteld in de MAR.
Goddank kan ik zeggen dat ik tijdens de volledige periode een goede samenwerking kende met de schuldbemiddelaar, ze was streng, maar rechtvaardig en steeds bereikbaar.
Het eindverslag was zeker "gunstig" voor mij met het verzoek aan de Rechtbank om kwijtschelding van het restsaldo & kosten en werd reeds neergelegd op de Rechtbank.
Aangaande het eindverslag waren er ook "geen opmerkingen" vanwege de schuldeisers.

Nu vang ik signalen op dat meerdere Rechters & Griffies van Arbeidsrechtbanken nu het Coronagebeuren als drogredenen gebruiken om heel "ruim" hun tijd te nemen om Eindvonnissen af te leveren en het weken, zelfs maanden kan duren voordat je uiteindelijk het eindvonnis hebt ontvangen, wetende dat de CSR gewoon met hetzelfde leefloon in tussentijd doorloopt (enkel worden geen schuldeisers meer afgekort)

Heeft iemand hier recent ervaring mee hoelang dit mogelijk kan duren ?

Alvast mijn dank bij voorrang voor jullie reacties

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding