Beste,
denlowie
Zal ik zeker dan deze week werk van maken, maar vindt het gewoon belachelijk dat ik zou vast zitten tot september.
Terwijl ik nu er door kan zijn en er dus dan niet plots omdat ik deze in september opzeg de extra kosten bijkomen tot september..
En het zag er eerst niet naar uit dat ik weer aan het werk ging gaan de komende maanden en als je inkomsten dan bijna gelijk zijn aan je vaste kosten dan zou het enkel meer en meer geworden zijn. En als je dan nog eens een belachelijke uitspraak krijgt voor 250€ alimentatie te betalen dan was het nu of het gat alleen groter laten worden.
+ heb ik voor het beroep op deze zaak een gewone advocaat geraadpleegd dus geen prodeo, zat nog niet in CSR toen. En vertelde mijn schuldbemiddelaar mij nu dat ik naar een prodeo moet gaan voor te verschijnen in september dat ze geen kosten nu voor een advocaat erbij neemt, wat weer totaal van de pot is gerukt. Ik weet uit ervaring dat je niet met een prodeo moet verschijnen. Ik zeg niet dat deze hun werk niet kennen of doen. Maar ik zou nu graag een deftige uitspraak hebben!
Maar danku voor de informatie en zal zeker deze week enkele telefoons of desnoods een advocaat contacteren die mij het snelst hierbij kan helpen.
Mvg