Gerechtelijke schuldenregeling

xxpowerxx
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Gerechtelijke schuldenregeling

#1 , 23 feb 2018 08:37

Beste mensen ,

Ik zit in een gerechtelijke schuldenregeling , en het vonnis heeft een leefgeld van 940€ bepaald . Na het vonnis ben ik met mijn bemiddelaar data overeen gekomen qua betaling , en ik ben akkoord gegaan met zijn voorstel .
Nu al 3 maanden op rij houdt hij zich daar niet aan , deze maand is hij zelf al 3 weken te laat van vorige maand , terwijl mijn loon al lang gestort is . Maar hij beweert dat hij dat niet "kan zien"op de rekening .
Alsook bepaalde de rechtbank dat ik de helft van mijn vakantie geld zou krijgen , maar ook dit weigert hij te betalen .
Ik heb een brief gestuurd naar de rechtbank om dit te melden , zijn er nog zaken dat ik beter doe , zoals hem aangetekend in fout stellen ?
De afspraak was duidelijk , iedere 10e , 20e en laatste dag vd maand uitbetaling . Die laatste dag van januari heb ik op 23 februari nog altijd geen betaling ontvangen daarvan ... Wel de 10 en de 20e telkens maar daardoor heb ik maar 2/3 van wat het vonnis bepaald heeft , nog maar ontvangen . December en november idem , en er is niks gewijzigd in mijn loon of situatie thuis .

Bedankt

Wim

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding