CSR

CSR

Ilhama73
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

CSR

#1 , 15 feb 2018 13:30

Geachte

Ik zit al 7 maanden in CSR(€43000=schulden). Ik ontvang maandelijks €350 leefgeld. Er wordt €400 overgemaakt op de rubriekrekening van de schuldbemiddelaar. Ik ontvang €150 van het kindergeld. Heeft de schuldbemiddelaar het recht om de kinderbijslag te gebruiken om schulden te betalen? Hoeveelste deel mag gebruikt worden om schulden te betalen?

Heeft de schuldbemiddelaar ook het recht om de studietoelagen niet over te maken omwille van de schulden? Wordt het ook gebruikt om de schulden te betalen? Alvast bedankt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 15 feb 2018 15:20

Waarom ben je in de CSR gegaan als je met een leefloon moet leven met kinderen ???

Als de kosten van de bemiddelaar daar gaan af gaan, hebben je schuld eisers ook niks en u heb ook bijna niks over
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Ilhama73
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 19 feb 2018 20:43

Ik zit al 7 maanden in CSR(€43000=schulden). Ik ontvang maandelijks €350 leefgeld. Er wordt €400 overgemaakt op de rubriekrekening van de schuldbemiddelaar. Ik ontvang €150 van het kindergeld. Heeft de schuldbemiddelaar het recht om de kinderbijslag te gebruiken om schulden te betalen? Hoeveelste deel mag gebruikt worden om schulden te betalen?

Heeft de schuldbemiddelaar ook het recht om de studietoelagen niet over te maken omwille van de schulden? Wordt het ook gebruikt om de schulden te betalen? Alvast bedankt.

Reclame

Franciscus
Berichten: 38583

#4 , 19 feb 2018 21:49

Bij mijn weten alle inkomsten dus ook kindergeld.

evgoeth
Berichten: 557
Locatie: Ten zuiden van Antwerpen

#5 , 20 feb 2018 15:40

Je schuldbemiddelaar gebruikt alle inkomsten om je schulden af te betalen.
Het schoolgeld (vakantiegeld, teruggave belastingen, enz) en de kosten vooor school e.d. horen hier ook bij.
Waarom zou hij een studietoelage doorstorten naar jou als hij de kosten allemaal moet betalen?

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”