wijziging voorwaarden op laatste moment

prex
Topic Starter

wijziging voorwaarden op laatste moment

#1 , 28 jul 2016 16:02

Beste,

vandaag ging ik langs bij de bank voor het tekenen van mijn krediet. Deels nieuw krediet, deels herfinanciering. Enkele weken zoet geweest met de onderhandelingen, dus blij dat alles rond was.
Blijkt plots dat de hoofdzetel van de bank sinds begin deze week geen nieuwe herfinancieringen toestaat en dit op een moment dat de aanbiedingen van andere banken reeds vervallen zijn. Maw kan ik opnieuw beginnen aan een rondje met de banken, maar nu met een verzwakte positie want zij weten ook wel dat ik niet zomaar plots terug kom aankloppen na enkele weken.
Kan dit zomaar? Wat zijn de afspraken met een bankdirecteur zelf dan nog waard?

Mvg,

Prex

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Blaatpraat

#2 , 29 jul 2016 09:01

Zoals u het tussen de regels door al schrijft: die afspraken zijn niets waard, het is immers het hoofdkantoor die beslist.
U kunt wel proberen om de bankdirecteur toch dit krediet er door te krijgen bij het hoofdkantoor, door bijvoorbeeld te dreigen dat je alles zult wegnemen van rekeningen bij hun.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”