Schuld aan ex schoonouders

eecky
Topic Starter
Berichten: 2

Schuld aan ex schoonouders

#1 , 09 sep 2008 14:54

In 2001 kreeg mijn ex en mezelf een lening van haar ouders voor de verbouwing aan ons huis voor een looptijd van 45 maanden.
Dit geld werd dan ook gestort op haar (mijn ex) rekening.
Na een jaar betalen kwamen haar ouders met het bericht dat we de rest konden houden als geschenk. De betalingen werden verricht via haar bank rekening.
In 2005 gingen we uit elkaar en bleef ik eigenaar van de woning.
Alles werd behandeld via de notaris, ook dat ik in stond voor het betalen van de persoonlijke lening aan hen.

Nu 33 maanden later (want dit bleef er over) vertellen ze me doodleuk dat er nog 12 maanden betaald dienden te worden alhoewel deze in het begin al werden betaald.
Ik kan het niet bewijzen daar de betalingen werden verricht via mijn ex haar rekening en natuurlijk ontkent zij dit daar het tegen haar ouders is.

Wat kan ik het beste doen indien er een rechtzaak van komt gezien haar ouders dreigen met een dagvaarding.

mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ZeddLeppelin
Berichten: 97

#2 , 10 sep 2008 12:15

Bericht van ex-schoonouders: schriftelijk?

Eventueel als het zover zou komen kan de bank bevolen worden om uittreksels van rekening voor te leggen.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”