ik ben schuldeiser

sloeberken

Re: ik ben schuldeiser

#16 , 15 feb 2015 10:50

Het feit dat hij onder schuldbemiddeling staat ontslaat hem niet van zijn onderhoudsplicht die effectief een prioritaire verplichting is, de betaling van een onderhoudsbijdrage primeert op de betaling van alle andere schulden. Best eens een goede advocaat raadplegen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#17 , 15 feb 2015 23:25

Dan moet dat vonnis zo wie zo mee in de collectieve staan en voor het volledige bedrag ...

nanchri
Topic Starter

#18 , 25 feb 2015 09:32

de rechter had de schuldbemiddeling goedgekeurd , dus kan daar niets aan veranderen .... mijn advocaat zei iemand die niets heeft kan je niet pluimen dus je moet maar content zijn met wat je krijgt . ondertussen een briefje naar de rechtbank gestuurd en vrijdag kreeg ik de uitbetaling van 2014 op mijn rekening . dan kunnen ze blijkbaar plots geld toveren :p

Reclame

Jokertje

#19 , 22 okt 2015 20:38

Zal deel kwijt gescholden zijn van de rechtbank hé,inderdaad wachten tot er geld is,langs nen kant mag je al content zijn dat je nu maandelijks alimentatie krijgt,ken ook iemand en hij werkt niet,maar we weten via via dat er geld is enkel gebrek aan bewijs :oops:

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”