Hallo,
Door financiele problemen hebben wij vorig jaar onze persoonlijke lening niet kunnen terugbetalen,na 3 maand werd het dossier doorgegeven aan Atradius om het geld te recupereren.
Hun voorstel was 500 Euro per maand 11 maand lang.
Ik heb die 500 Euro iedere maand correct betaald (8x) tot ik 2 maand geleden een brief ontving van de dienst financien dat er beslag werd gelegd op mijn belastingsteruggave 2400 Euro.
Natuurlijk moet bij een beslag alles via een andere weg lopen en ipv in Maart mijn geld te ontvangen van de fiscus krijg ik nu brieven van Atradius dat ik mijn achterstallige schijven moet betalen.
Wij hebben al verschillende keren naar ons belastingskantoor en het hoofdbureau gebeld maar niemand weet waar mijn geld zit...
Ondertussen heb ik dan nog maar eens 500 betaald en vandaag een brief gekregen dat ze nu ook beslag willen leggen op mijn loon (gelukkig verstuurd naar mijn werkgever die 2 jaar geleden failliet is gegaan) en ook op mijn vakantiegeld.
Is er iemand die weet welke dienst bij financien (of elders) mij kan helpen? Ik heb zelf al een klacht ingediend op hun eigen website en zelf daar reageren ze niet op.
Ik heb geen zin om nu nog 2 keer 500 te moeten betalen en achteraf nog eens maanden op mijn belastingsgeld te moeten wachten.
Mvg
ND