CENTRALE VOOR KREDIETEN AAN PARTICULIEREN help!!!

SATDIVER
Topic Starter

CENTRALE VOOR KREDIETEN AAN PARTICULIEREN help!!!

#1 , 04 mar 2015 12:37

wie kan mij helpen want ik begrijp dit niet meer,op de raadpleging van geregistreerde gegevens zie ik 3 kredieten(krediet opening)(lening op afbetaling)kredietopening)allemaal beheer door FIDUCRE dit zijn schulden die zijn gemaakt door mijn ex voruw en ik heb alles gedaan om deze niet te betalen maar bon die staan toch op mijn naam nu,mij vraag is volgende wat is de verjaringstermijn van deze kredieten?

Einde overeenkomst bij lening op afbetaling is 16/03/2008 op de rest is niks vermeld,
initiële achterstal datum:
13/02/2007(kredietopening)
+24/07/2006(Lening op afbetaling)
+(kredietopening)10/11/2006
,huidige achterstal datum:
13/02/2007
+03/03/2007
+21/05/2013
wat wil dit zeggen dat verjaringstermijn loopt vanaf initiële achterstal of huidige achterstal of einde overeenkomst?

Verdwijnt deze registratie automatisch na verjaringstermijn of moet ik zelf stappen ondernemen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Juridisch actief: Nee

#2 , 04 mar 2015 13:16

Als deze niet betaald zijn kan men maar 10 jaar op de zwarte lijst staan per einde lening, en dit gaat automatisch.

De verjaring loop maar vanaf de eind datum of einde overeenkomst van je lening, vb lening in 2010 aangegaan voor 60 maanden dan begint de jaren voor verjaring maar te tellen vanaf 2015.

Wanneer ze betaald worden sta je er nog 12 maanden op deze lijst
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”