15 jaar na faling vekoopt kb. rest verlies aan f.ducre

jmartin
Topic Starter
Berichten: 7

15 jaar na faling vekoopt kb. rest verlies aan f.ducre

#1 , 07 feb 2015 19:42

voor een minimum bedrag koopt Fiducr. schulden op bij Kb. nadat deze afgeschreven zijn na persoonlijke faling
dan gaat F.ducre in 2006 bij mij de volle som opeisen en ik heb beet je per beetje betaalt sinds 2006 als ik geen middelen heb kan ik niet betalen
dan bellen ze om me onder druk te zetten op een bepaald moment kon ik niet meer betalen en werd een incasso uit Antwerpen ingeschakeld
dit heershap stapte bij mijn broer zonder vragen of hij mij was binnen en vorderde de k.c schulden in naam van f.ducr. hij ging er van uit dat de garage en autos van mij waren
daarna liet hij een dwangbrief na in mijn brievenbus deze heb ik in de vuilbak gedeponeerd en geen contakt met hem opgenomen een paar maanden later staat hij aan mijn deur te dreigen als ik nu de som niet volledig betaal dat de deurwaarder alles in beslag zal nemen 0€ heb ik toen betaald 2012
enkele maanden later weer een telefoon van fiducr. om dringend af te betalen ook dan weer die dreiging tot verdere maatregelen we zij nu feb. 2015
27 jaar na mijn faling zonder gerechtelijke tussenkomst ik stort niets meer in mijn naam iemand die er niets mee te maken heeft stort af en toe zij zijn tevreden als ze maar ontvangen het maakt niet uit van wie het komt ik was de schuldenaar niet diegene die uit angst betaalt voor mij
mijn gedacht die koopt is eigenaar wie een minimum betaalt kan winnen of verliezen dat is f.ducre bisnis meer kans dat ze winnen dan verliezen omdat de mensen bang zijn elk schrijven bevat overtredingen op die regels zoals het woord schuldvordering er werd ook beslag gelegd bij de belastingen ik betaal er geen wegens invaliditeit daarvan werd ik verwitigd door de belastingen van de terugbetaling hebben ze geen € gezien ik heb een huwelijks kontract en mijn vrouw is geen schuldenaar mijn ex wel maar daar zijn ze nooit geweest goed voor haar daar zijn ze zeker te laat maar volgens mij kunnen ze me niets maken als ik weiger te betalen dat hadden ze al lang gedaan

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15936
Juridisch actief: Nee

#2 , 07 feb 2015 19:51

27 jaar na de faillissement en nog miserie !!

Dus een faillissement van het jaar 1989 voor dat de nieuwe faillissementswet er was.

Ik weet niet hoe die overgang geregeld is, maar 27 jaar is toch zeer lang.

Ik zoek dit morgen toch even op uit interesse.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

jmartin
Topic Starter
Berichten: 7

#3 , 07 feb 2015 21:51

fiduc.. koopt afgeschreven verliezen van de .bc bank nadat zij voor de fiscus niet opvraagbaar meer zijn en en niet bewaard meer dienen te worden .DAN vordert FID.cre het initiele bedag op dit is een van hun bedrijfs onderdelen.
de KB. bank kon via de curator met een atest de verliezen afschrijven daarna verkopen ze het verlies aan fiduc.. die gaan dan door om ons uit te melken
(zij kopen de kapotte fiets van de bank en ik moet ..ducre een nieuwe bromfiets betalen )
sinds een jaar betaal ik persoonlijk niets meer .mijn partner betaalt uit angst maar zij heeft hier niets mee te maken ,zij kunnen niets vorderen van haar zodoende
als ik stop met betalen en zij betaalt een minnimum zal verjaring intreden daar ik niets betaald heb dan gaat haar deur dicht en zouden zij voor blok moeten staan
ik ben hertroud en zij zat onder budgetering vandaar de angst opniew alles te verliezen maar zij hebben geen recht op haar geld maar ze buigd onder de dreiging
ps bedankt voor je reactie j martin

Reclame

jmartin
Topic Starter
Berichten: 7

#4 , 08 feb 2015 12:41

faisement van16/01/1991 afgesloten08/ 05/2000 niet verschoonbaar verkaard
OP 20/12 /2006 is fiducr.begonnen met vorderen zonder bewijzen van de shuld doch ik heb betaaldik heb nooit een gerechterlijke vordering gehad van KB.
en .iducr.
ps. betreft kredietopening zonder terugbetalings modaliteiten
ik sta niet op de zwarte lijst bij de nationale bank ook niet in 2006 heb ik toen persoonlijk gaan controleren en wilde er ook niet meer op komen
daarom was ik beginnen betalen bij .iducre
tot op heden hebben zij nog geen bewijs van schuld geleverd copy lening?????

.tradius heeft het zelfde gedaan op 18/02 /2009 met bijgevoegde copy van .redimo contract van1404/1989
ik heb niet gereageerd en heb er niets meer van gehoord
ik had al meer info op de nieuwe wet betreft falingen

jmartin
Topic Starter
Berichten: 7

#5 , 08 feb 2015 12:53

ps bij mijn curator was 1van mijn weg boeken bij afsluiting van het dosier deze is zelfs bij mij komen vragen of ik die had daar waar zij alle papieren in bijzijn van een deurwaarder en zijn gevolg mee genomen had meester .Artin. .Amanuit 00008500groeten jmartin

jmartin
Topic Starter
Berichten: 7

#6 , 08 feb 2015 13:10

Saldo na sluiting faling KB.126698 bfrank 3.140€ met afshrijf doqumenten
vordering .iducre bedroeg OP 20/12/2006 20.698,04 € dit na afschrijving van de bank

denlowie
Berichten: 15936
Juridisch actief: Nee

#7 , 08 feb 2015 14:52

Dus alles dateert van bij de afsluiting 05/2000, op de zwarte lijst kan je niet meer staan daar je na 10 jaar automatisch van verwijderd word.

De vrrag is heeft men die schuld regelmatig gestuit, met een aangetekend schrijven of zo?, want normaal is dit verjaard 10 jaar na de sluiting.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

goldman
Berichten: 20

#8 , 08 feb 2015 16:16

Dus alles dateert van bij de afsluiting 05/2000, op de zwarte lijst kan je niet meer staan daar je na 10 jaar automatisch van verwijderd word.

De vrrag is heeft men die schuld regelmatig gestuit, met een aangetekend schrijven of zo?, want normaal is dit verjaard 10 jaar na de sluiting.
Als je betaalt stuit je dan niet automatisch de verjaring ?

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”