miserie opkuisen

lachertje
Berichten: 273

Re: miserie opkuisen

#46 , 17 nov 2014 08:46

sloeberke

ten eerste toen had je nog geen bedrijfsbeheer nodig, was stopjes in elkaar draaien, wilrijk
die firma regelde het sociaal kantoor,
en voor tupperware heb je ook geen bedrijfsbeheer nodig

zwart werk? werkte verdorie via interims bureels

zie je moet mij niet geloven, maar zegt het dan ook eerlijk, wil gerust met jou naar die mevrouw van het ocmw gaan
en jou alles tonen hoe veel schulden dat wij hebben afbetaald tevens kan ik u mijn arbeidscontrakten tonen

maar dan wil ik wel dat je mijn verhaal op deze site bevestigd dat het de waarheid of gelogen is.


ben niet trots op die schulden belange niet, maar wij hebben er wel iets aan gedaan, juist zoals die mensen die een reactie hebben geplaatst hoe zij er door zijn geraakt


groetjes lachtertje

ps ben trots op wat wij hebben bereikt, en denk niet dat er veel mensen da gaan nadoen
ik heb 4 jaar honden leven achter de rug
en ben nog niet uit die meserie, zal 7 a 8 jaar zijn voor dat ik er volledig uit zal zijn
maar moet aan niemand dank u zeggen
ja wel aan die mevrouw van het OCMW zonder haar had het nooit gelukt geweest

en ja betaal veel belastingen af, maar het was onze keuze of wel 9 jaar CRS en wie weet hoeveel aan advokaat en tevens niet weten waar mijn geld naar toe ging
nee bedankt,

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”