Domiciliëring Fitness

Mindrone
Topic Starter
Berichten: 13

Domiciliëring Fitness

#1 , 11 sep 2014 18:59

Al sinds april ga ik niet meer naar een bepaalde fitness omdat ik een goedkopere had gevonden. Een die dichter bij lag. De betalingen gebeurden via Europese Domiciliëring sinds januari, wanneer ik daar was begonnen.

Ik had het gevoel dat de persoon die de betalingen en lidmaatschappen regelden nogal slordig was. Hij noteerde alles op een kladblok wat er uiteindelijk niet echt net uit zag. Goed, de dag dat ik de domiciliëring wilde stopzetten, ben ik gewoon binnen gestapt bij hem, en hem mee gedeeld dat ik niet meer ging kunnen komen. Hij vertelde mij dat het geen probleem zou zijn, dat hij de domiciliëring ging stop zetten.

Blijkbaar was dat niet het geval want ik heb zopas ontdekt dat deze domiciliëring nog loopt.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Kan ik de €150 die verloren is nog terug eisen? Normaal gezien werkt de lidmaatschap met een stempel per maand, maar ik heb al lang geen lidmaatschapskaart meer.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22335
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 11 sep 2014 20:24

Eerst eens beginnen met uw contact op een deftige wijze op te zeggen op een wettelijke wijze.
Even zo maar binnenstappen is dat niet. Via een Aangetekend schrijven is dat wel.
http://www.sepabelgium.be/nl/uw-domicili%C3%ABringen" onclick="window.open(this.href);return false;
https://a.bnpparibasfortis.be/promo/KCM ... ANGUAGE=NL" onclick="window.open(this.href);return false;

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”