Groepering van schulden

dept003
Topic Starter

Groepering van schulden

#1 , 03 aug 2014 21:26

Kan er iemand mij vertellen of een groepering van schulden mogelijk is en dit dan maandelijks af betalen ipv met een schuldbemiddelaar te werken? Deze kost mij hetzelfde als mijn aanvankelijke schuld (+- 30.000) Mijn hoofdschuld was een lening die ik destijds ben aangegaan maar door omstandigheden nooit betaald had...
Ik sta wss op een zwarte lijst dus ik twijfel dat ik dit zomaar ga kunnen krijgen... Kan ik dit mss via de arbeidsrechtbank aanvragen? Mijn relatie met mijn schuldbemiddelaar is alles behalve goed vandaar dat ik een oplossing zoek.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
basejumper

#2 , 05 aug 2014 12:50

Geen enkele ernstige bank zal schuldconsolidatie overwegen wanneer duidelijk is dat je je contractvoorwaarden niet hebt nageleefd. Men gaat geen "slecht krediet" overnemen van anderen. En schuldbemiddeling is nooit een pretje. Dat doet altijd pijn, maar je zal nu één maal je verleden moeten opkuisen.
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 05 aug 2014 15:30

Bedoeld u dit:
http://economie.fgov.be/nl/modules/publ ... geling.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;.

Eens lezen loopt via arbeidsrechtbank

Reclame

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”