Inbeslagname door deurwaarder.

IkWilRaad
Topic Starter

Inbeslagname door deurwaarder.

#1 , 17 jul 2014 21:41

Beste,

Doordat ik en mijn vriendin een financiele tegenslag hebben gehad hebben wij 2 maanden onze afbetaling van de deurwaarder niet kunnen betalen.
Nu zijn wij ondertussen verhuisd(staan nog niet officieel op dit adres), maar heeft mijn vorige huisbaas my een brief gegeven die daar was aangekomen i.v.m een nieuwe verkoopdag.
Nu hadden ze vorige keer de auto, en de inboedel opgeschreven, kunnen ze zomaar onze auto verkopen zonder hem in bezit te hebben? Want toen ze zogezegd 2e maal zijn komen opschrijven was het appartement al leeg.

Wat nu?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Juridisch actief: Nee

#2 , 18 jul 2014 09:35

Je kan een zeer zware boete krijgen door het ontvreemden van je wagen waar er een beslag op lig, en je kan geseind worden bij de politie.

Dit gaat niet goed aflopen.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

IkWilRaad
Topic Starter

#3 , 18 jul 2014 12:39

Je kan een zeer zware boete krijgen door het ontvreemden van je wagen waar er een beslag op lig, en je kan geseind worden bij de politie.

Dit gaat niet goed aflopen.
We willen hem niet ontvreemden hoor, waren zowizo van plan om de deurwaarder te bellen, maar vonden het gewoon raar dat die op het oude adres een brief had achtergelaten.

Reclame

scorpioen

#4 , 18 jul 2014 12:59

maar vonden het gewoon raar dat die op het oude adres een brief had achtergelaten.
De deurwaarder is toch gegaan naar het adres waar u ingeschreven staat in de bevolkingsregisters?

IkWilRaad
Topic Starter

#5 , 18 jul 2014 13:32

maar vonden het gewoon raar dat die op het oude adres een brief had achtergelaten.
De deurwaarder is toch gegaan naar het adres waar u ingeschreven staat in de bevolkingsregisters?
Ja dat wel, maar hij had een "leeg" appartement opgeschreven 2e x?.. Dat snap ik niet zo goed..

scorpioen

#6 , 18 jul 2014 14:07

Heeft hij de tweede maal wel goederen opgeschreven? Heeft hij niet enkel een verkoopdag betekend? Laten weten wanneer de goederen die hij vorige keer opgeschreven heeft zullen worden verkocht.

Als hij die die goederen op die verkoopdag (of de dag ervoor) niet vindt als hij ze wil komen ophalen zal hij proces-verbaal opstellen dat de goederen verdwenen zijn en kan u vervolgd worden voor het wegdoen van in beslag genomen goederen.

mava105

#7 , 18 jul 2014 15:54

En pleeg je ook nog eens domiciliefraude om een DW te ontlopen.

Terug naar “Krediet en Schuldbemiddeling”